به گزارش ایرنا، عبدالحمید احمدی روز شنبه در نخستین گردهمایی فرهنگی آموزشی سازمان های مردم نهاد فعال حوزه فرهنگی، ورزش کشور که به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در اردوگاه فرهنگی تربیتی ایثار کردان در حال برگزاری است افزود: ورزش موضوع اجتماعی است که به مشارکت نیاز دارد.
وی با بیان اینکه تبادل نظر و مشارکت در زمینه توسعه ورزش از اهداف اصلی برگزاری این گردهمایی است،اضافه کرد: حضور گسترده مردم در تمام بخش ها می تواند موفقیت ها را افزایش دهد.
احمدی ضمن تاکید بر لزوم استفاده از طرفیت و پتانسیل جوانان در بخش ورزش، گفت: امیدواریم بتوان فضای جدیدی را در بخش ورزش و نهادهای اجتماعی جوانان ایجاد کرد.
وی با بیان اینکه مجمع ملی جوانان در شیراز تشکیل داده شده اظهار داشت: به همین منظور باید بتوان ظرفیت های بالقوه در این بخش را فعال کرد.
معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش با اشاره به اینکه سمن های جوانان بستر اجتماعی کردن ورزش را بیش از گذشته میسر خواهند کرد، افزود: تمام بخش های مدیریتی کشور در این برنامه حاضر خواهند شد.
احمدی گفت: استان البرز از لحاظ فعالیت های اجتماعی جوانان از جایگاه خوبی بر خوردار است و سمن های فعالی در این منطقه وجود دارد که در حوزه ورزش مشارکت خوبی دارند.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.