به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج،عباس حق محمدلو با بیان اینکه عوامل خدمات شهری روزانه 80 تن زباله را از سطح شهر جمع آوری و پاکسازی می کنند، گفت: در سه ماه گذشته 9 هزار و 483 تن زباله جمع آوری شده است و نیز در این مدت خریداری و نصب 12 باکس زباله در نقاط مختلف منطقه انجام شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه نظافت شهر، دغدغه اصلی شهروندان محسوب می شود و مهم ترین شاخص نظافت یک شهر نیز جمع آوری به موقع و بهداشتی زباله ها می باشد، عملیات مذکور در راستای ارائه خدمات شهری مطلوب به شهروندان صورت گرفته است.

مدیر منطقه 9 شهرداری کرج همچنین بیان کرد: برخی شهروندان زباله های خود را در ساعت تعیین شده به خارج از منزل انتقال نمی دهند و این موضوع، گاهی موجب بروز مشکلاتی برای کارگران شهرداری و مضاعف شدن کار آنان می شود.

این مسئول در ادامه از شهروندان خواست تا زباله های خود را حداکثر تا ساعت 9 شب در سبدهای زباله که مقابل منازل آن ها تعبیه شده، قرار دهند.

حق محمدلو با اشاره به بسیج کردن تمام امکانات در خدمات شهری منطقه به منظور تامین بهداشت و نظافت عمومی شهر، عنوان کرد: اگر شهروندان به طور جدی در پاکیزه نگه داشتن و حفاظت از فضاهای عمومی شهر کوشا نباشند، مدیریت شهری نمی تواند در ارائه خدمات موفق باشد.

وی همچنین مطرح کرد: در سه ماه گذشته، 47 باکس خراب از سطح شهر جمع آوری و جهت تعمیر و بازسازی به انبار خدمات شهری منتقل شده است.

مدیر منطقه 9 شهرداری کرج در پایان خاطرنشان کرد: امید آن می رود شاهد تلاش شهروندان در حفظ و نگهداری وسایل عمومی به ویژه وسایل خدمات شهری و کاهش تولید زباله در سطح شهر باشیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 863161
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.