به گزارش ایرنا، زنان در سایه ایمان و آزادی و اسلام ناب محمدی توانستند پیش قراول شوند و دوش به دوش مردان حتی جاهایی جلوتر از مردان گام بردارند و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، زنان در انقلاب دو نقش ایفا کردند که از طرفی فعالیت مستقیم در مبارزه را انجام دادند و دیگری صبر و شکیبایی و تحمل سختی ها که برای آنها به وجود می آمد.
زنان در تمام صحنه ها و تظاهرات علیه طاغوت در صحنه حضور یافته و نقش موثری را ایفا کردند و از طرفی فرزندانی تربیت کردند که آنها نیز هم در هشت سال دفاع مقدس و هم در ادامه راه و دفاع از انقلاب جان فشانی کردند.
قبل از انقلاب زنان از حضو در صحنه ها محروم بودند اما با پیروزی انقلاب اسلامی نقش زنان در جامعه پررنگ شد و می توانند در تمام عرصه ها حضور داشته باشند و در سایه ایمان و توکل به خدا و رعایت عفت و پاکدامنی فعالیت ها را به نحو احسن انجام دهند.
حال امروز زنان ایران اسلامی هم گام با مردان، کودکان ، نوجوانان و جوانان این مرز و بوم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن آمده اند تا باردیگر به امام ، شهدا و مقام معظم رهبری لبیک بگویند.
انقلاب اسلامی ایران در حالی گام در چهلمین سال حیات عزتمند و افتخار آفرین خود می گذارد که در بالاترین سطح از اقتدار و پایداری قرار دارد.
ایران اسلامی با تکیه بر اندیشه های بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی و رهبری های داهیانه و شجاعانه حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با وجود تمامی سنگ اندازی و مخالفت های پیدا و پنهان دشمنان خارجی، به لطف الهی در مسیر پیشرفت و توسعه قراردارد و به تکیه گاه محکم و استوار ملت های آزادیخواه جهان تبدیل شده است.
رمز تداوم این حرکت پرشتاب و عزت آفرین را باید در نقش آفرینی ملت همیشه در صحنه و انقلابی ایران اسلامی همچون یوم الله 22 بهمن جستجو کرد.
ملت ایران مردمی آگاه و بیدار است که هر ساله در یوم الله 22 بهمن جلوه هایی از بصیرت، آگاهی و موقع شناسی خود را در منظر جهانیان به نمایش می گذارد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و فردیس در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت : مردم سراسر کشور از جمله فرهنگیان امسال با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر ایستادگی و پایداری خویش را نسبت به آرمان‌های امام راحل (ره) و منویات رهبر معظم انقلاب به جهانیان نشان می‌دهند.
فرشته فهمیده بیان کرد: حفظ وحدت و بصیرت و پیروی محض از فرمایشات رهبر معظم انقلاب تنها راه مقابله با دشمنان و دستیابی به عزت است.
وی تصریح کرد: مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به ‌جهانیان ثابت خواهند کرد که یک لحظه دست از حمایت از انقلاب اسلامی برنمی‌دارند و در برابر توطئه ها و نقشه های شوم بیگانگان هوشیارند.
فریده بزنی بیرانوند از فرهنگیان البرز و عضو شورای شهر کرج هم به خبرنگار ایرنا گفت: در چهلمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن شرکت کرده ام تا با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب و شهدای همیشه جاوید انقلاب اسلامی تجدید پیمان کنم.
وی بیان کرد: تظاهرات و راهپیمائی مردم در 22 بهمن نماد حضور مردم در پاسداری از ارزش ها و آرمان های والای انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و پشتوانه مردمی نظام به عنوان اصلی ترین پشتوانه و سرمایه کشور می باشد.
وی خاطر نشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تنها نظامی در دنیا می باشد که اتکایش به نصرت الهی و مردم بوده لذا از این رو حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مهر تاییدی برای نظام جمهوری اسلامی است.
وی یاد آور شد: تظاهرات و راهپیمائی مردم در22 بهمن نماد حضور مردم در پاسداری از ارزش ها و آرمان های والای انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و نشانگر اقتدار و پشتوانه مردمی نظام به عنوان اصلی ترین پشتوانه و سرمایه کشور می باشد.
وی تصریح کرد: بی شک حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، صحنه نمایش بیداری و هوشیاری ملت اسلامی، اتحاد و همدلی آنان و توجه به سرنوشت کشور و اعلام بیزاری از دشمنان نظام اسلامی است که از یکسو موجب دلگرمی و نویدی برای دوستان نظام اسلامی و از سوی دیگر توطئه های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی را خنثی می کند.
مژگان باقر زاده از دیگر معلمان البرزی شرکت کننده در راهپیمایی 22 بهمن است که گفت: اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن هر سال نسبت به سال گذشته بیشتر می‌شود و این اهمیت و حضور هیچ‌گاه فروکش نکرده است زیرا هر سال توطئه‌های دشمنان علیه منافع نظام بیشتر می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: مردم ایران با داشتن رهبری بصیر و آگاه دشمن خود را خوب می شناسند لذا حضور مردم در راهپیمایی امسال محقق کننده تمامی منافع نظام و برطرف کننده تمامی ضررهای احتمالی است.
وی تصریح کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال، بیش از هر سالی ضرورت دارد چون این حضور باعث می شود که امریکا و اروپا دریابند اعمال تحریم های غیر انسانی شان هیچ تاثیری بر نگرش مردم ایران در خصوص حکومت جمهوری اسلامی ندارد و تا پای جانشان پای ان نظام و خون شهدا ایستاده اند.
وی اضافه کرد: راهپیمایی 22 بهمن، دژ مستحکم مردمی برای پاسداری از ارزشهای انقلاب است.
مریم شقاقی از بانوان فعال در حوزه فرهنگی و سیاسی البرز نیز گفت : حضور حداکثری و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در آستانه ورود به چهلمین سال پیروزی انقلاب نمایشی از وحدت و همدلی ملت ایران را به نمایش می گذارد.
وی اظهار کرد: این حضور پرشور بیانگر اتحاد ملتی است که در فجر دیگری از انقلاب، با آرمانهای امام راحل و شهدا تجدید پیمان می کنند.
وی یاد آور شد: بزرگترین سرمایه کشور و دستاورد انقلاب اسلامی، انسجام و وحدت ملی است که تبلور آن را می توان در راهپیمایی 22 بهمن مشاهده کرد.
وی ادامه داد: جوانان به عنوان نسل سوم انقلاب اسلامی نیز با اینکه امام راحل و اتفاقات روزهای انقلاب را ندیده اند، نسبت به این نظام و پایداری ارزشها و آرمانهای انقلاب، دغدغه دارند و سربازان این نظام برای هدف نهایی آن مبنی بر گسترش مرزهای انقلاب در سراسر جهان هستند.
عصمت احمدوند یکی از بانوان تعاونگر و فعال در حوزه کارآفرینی استان البرز نیز گفت:جوانان دوستدار نظام و انقلاب با الهام از اقدامات و بهره گیری از تجربیات نسل اول انقلاب، با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن، دفاع خود از نظام را به منصه ظهور می رسانند.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی بر پایه تشکیل حکومت مبتنی بر دین و باورهای اسلامی شکل گرفت و حفظ این ارزشها در طول 39 سال گذشته، دغدغه همه مسئولان و دولتمردان و انقلابیون بوده و راهپیمایی 22 بهمن، وحدت ملی به منظور پافشاری بر حفظ ارزشهای اسلامی و باورهای اعتقادی مردم است.
مرضیه تکلو فرزند جانباز 50 درصد کرجی است که گفت: جمهوری اسلامی بیرق عدالت را در دست گرفته و با تکیه بر نام اهل بیت (ع)، به تهدید برای نظام سلطه تبدیل شده است لذا آنچه این ملت را در جهان عزتمند و مقتدر نموده، تکیه بر باورهای دینی، استقلال طلبی، آزادی خواهی و دفاع از مستضعفین جهان است.
وی افزود: راهپیمایی 22 بهمن نشان پشتوانه مردمی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی یاد آور شد: مردم بیدار ایران با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر نشان خواهند داد که همیشه پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی هستند.
وی با یادآوری پیشرفت های کشور در بعد از انقلاب اسلامی ، ادامه داد: دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشرفت علمی ایران در سال های اخیر را برابر با پانصد سال گذشته می دانند.
نجیبه سعادت از دیگر بانوان فرهنگی شرکت کننده در این راهپیمایی هم گفت: انقلاب اسلامی، بی تردید جنبشی عظیم و مردمی در مناسبات سیاسی جهان معاصر بود که ملتی ستمدیده توانست با ندای حق طلبی امام راحل و به تأسی از سیره سید و سالار شهیدان در مقابل ظلم و فساد رژیمی وابسته به پا خیزد که ثمره این حرکت بی نظیر، تحقق شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی باشد.
وی خاطر نشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه های بدخواهان و دشمنان ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی بروز پیدا کرد، اما ایثار، مقاومت و صلابت مردم در راه حفظ کیان کشور به گونه ای بود که ذره ای از خاک میهن را به بیگانگان ندادند و این سند افتخار برای همیشه در تاریخ جاودان خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه امروز در حالی به سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نزدیک می شویم که ایران اسلامی در سایه هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری یکی از امن ترین کشور های منطقه و جهان به شمار می رود، یاد آور شد: کشورمان ایران در مسیر تعالی و توسعه متوازن قرار دارد که این امر با همت، وحدت و همدلی آحاد مردم ایران فراهم شده است.
وی ادامه داد: بانوان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و این حرکت عظیم مردمی و وحدت بخش پیشقدم می باشند تا بار دیگر با مشت های گره کرده فریاد استقلال، آزادی و عظمت ایران اسلامی را به گوش جهانیان برسانند.
معصومه شیخعلی یکی از فرزندان شهدای کرج است که حضور در این راهیمایی را نشان از قدرت ایران در مقابل دشمنان انقلاب و نظام می داند.
وی افزود: در جشن پیروزی انقلاب در روز 22 بهمن آمده ایم که با صدای بلند و با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بگوییم ما ایرانی هستیم و تا پای جان در راه انقلاب ایستاده ایم.
وی تاکید کرد: ما سرباز ولایتیم و راه امام و شهدا عزیز ایران اسلامی را با فرهنگ عاشورایی ادامه می دهیم.
2819/1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.