به گزارش ایرنا،حاجی‌رضا شاکرمی روز چهارشنبه در بازدید از شرکت تحقیقاتی و تولیدی سیناژن شهرک صنعتی سیمین دشت فردیس البرز افزود: دراجرای منویات مقام معظم رهبری برای رفع مشکلات قضایی صنعتگران باید حمایت قانونی از سرمایه گذاری قانونمند بخش خصوصی داشته باشیم.
وی با بیان اینکه ایجاد شرایط پایدار اشتغال در دستور کار دستگاه قضایی استان البرز قرار دارد، گفت: سیستم قضایی این استان طبق مصوبات ستاد پیگیری سیاست گذاری اقتصاد مقاومتی در راستای رفع مشکلات واحد های صنعتی اقدام می کند.
شاکرمی با بیان اینکه بسیاری از موانع سر راه واحد های صنعتی با پیگیری های قانونی حل می شود، اظهار داشت: دستگاه قضایی با ورود خود می تواند در راستای پیگیری مطالبات به حق برخی از دستگاه های صنعتی اقدام کند.
وی اظهار داشت: دستگاه قضایی تمام توان خود را برای بهبود شرایط واحد های تولیدی بکار می گیرد و در این زمینه از ادارات و سازمان های مربوطه درخواست همکاری دارد.
وی از رفع مشکل قضایی 52 واحد صنعتی در ناحیه صنعتی داشلیجه مشکین دشت فردیس خبرداد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: 52 واحد صنعتی در گرمدره کرج این مشکلات را داشتند که با همکاری جهاد کشاورزی و اداره کل بازرسی ، اطلاعات ، جلسات کمیته قضایی و استانداری با ارائه راهکار مشکلات انها مرتفع شد.
شاکرمی افزود: اگر این تفسیرهای قانونی و راهکارهای قانونی ایجاد نمی شد ممکن بود این واحدها با مشکلات بسیار سختی برخورد کنند ممکن بود مطابق قانون تخریب شود.
قضات استان البرز از تعدادی واحدهای تولیدی صنعتی شهرک صنعتی سیمین دشت فردیس بازدید کردند.
استان البرز بیش از 3 هزار و500 واحد تولیدی صنعتی فعال دارد.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.