سرپرست معاونت سیاسی استانداری البرز گفت:از سال ۹۲ و بعد از تندروی هایی که در گذشته، دولت تدبیر و امید، مسلک اعتدال را پیش گرفت و انتظار است که همه برای ایجاد حس وفاق،انسجام و همدلی در کشور تلاش کنند.

به گزارش ایلنا از نظرآباد، خیراله ترخانی در آئین تکریم و معارفه فرمانداران جدید و سابق شهرستان نظرآباد با گرامیداشت دهه مبارک فجر و فرا رسیدن ایام فاطمیه با اشاره به طبیعی بودن جابجایی مدیران اظهارداشت: امروز، کرسی مدیریت سیاسی امنیتی شهرستان به شخص دیگری سپرده می شود و انتظار می رود مشی، اعتدال و میانه روی بین تشکل ها را داشته باشیم.

وی افزود: از سال ۹۲ و بعد از تندروی هایی که در سال های قبل وجود داشت، دولت تدبیر و امید، مسلک و مرام اعتدال را پیش گرفت و انتظار است که همه با حفظ همین رویه و‌حس وفاق،انسجام و همدلی در کشور تلاش کنند.

ترخانی گفت: تغییر و جابجایی مدیریت ها در سیستم وزارت کشور امری طبیعی است و  دولت تدبیر و امید نیز تا کنون با این رویه کار کرده است.

وی با قدردانی از تلاش های فرماندار سابق نظرآباد گفت: در این مدت نیز عملکرد وی را رصد می کردم و جز اعتدال و میانه روی ندیده ام.

وی افزود: انتظار می رود،فرمانداران آنچه بعنوان وظایف بر عهده دارند به نحو اکمل به انجام رسانده و فرایند نظارت و هماهنگی بین دستگاه ها را ایجاد کنند تا در نهایت منتج به خدمتگزاری به مردم شود.

سرپرست معاونت سیاسی استانداری البرز با اشاره به همکاری خوب شورای تامین و امنیت کامل این شهرستان در طی این مدت افزود: کماکان این تعامل،همدلی و انسجام ادامه پیدا کند.

وی افزود: در همه حوادث طبیعی و غیرطبیعی نیز آنچه موجب موفقیت می شود، هماهنگی دستگاه ها ‌ است.

ترخانی بیان کرد: فرمانداران نمایندگان دولت در شهرستان ها هستند و باید هماهنگی و همدلی بین دستگاه های اجرایی برای تحقق اهداف دولت وجود داشته باشد و شکاف مدیریتی وجود نداشته باشد چرا که در نهایت، مردم متضرر خواهند شد.

ترخانی با اشاره رهنمودهای حضرت امام ره در بحث خدمت به مردم خاطرنشان کرد: مردم ولی نعمتان ما هستند و باید آنها را با خدمت صادقانه، تکریم و ارج نهیم و به موقع مشکلات را حل کنیم.

وی در ادامه با معرفی فرماندار جدید شهرستان نظرآباد گفت: آقای فلاح نژاد نیز خود از فرزندان شاهد و خانواده ایثارگران و نیروهای فرمانداری نظرآباد است و همراهی ایشان در داخل و خارج از مجموعه در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید مورد انتظار است.

محمدرضافلاح نژاد نیز در بخشی از این آیین با قدردانی از حسن اعتماد استاندار البرز برای این انتخاب، گفت: تمام تلاش خود را خواهم داشت تا در طول دوران خدمت در جهت پیشرفت شرایط این شهرستان و‌ در مسیر خدمت به مردم شریف این شهرستان، با وحدت و همدلی تلاش کنم.

حجت اله صادقی نیز در بخشی از این آیین گفت: در مدتی که در خدمت مردم شریف نظرآباد بودم خوبی و ولایتمداری مردم نشان داده شد.

وی بیان کرد: به لطف خدا و همت مسولان و ولایتمداری مردم در این مدت خدمتگزار شهرستان نظرآباد بودم و تلاش شد تا درجهت تحقق اهداف دولت و خدمت به مردم انجام وظیفه داشته باشم.

در پایان این مراسم با قرائت حکم استاندار از تلاش های «حجت اله صادقی» فرماندار سابق،قدردانی و «محمدرضافلاح نژاد» با دریافت حکم خود به صورت رسمی آغاز بکار کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.