مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز از افتتاح 85 کیلومتر از راه های اصلی و فرعی این استان با هزینه ۴۵۰ میلیارد ریال در دهه فجر خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرج، تقی رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره طرح‌های افتتاحی بخش مسکن و راه در دهه فجر ۹۶ استان البرز اظهار کرد: در دهه فجر امسال حدود ۸۵ کیلومتر شامل راه‌های اصلی، روستایی و روکش آسفالت راه‌های اصلی، فرعی و روستایی را در دستور کار داریم. 

وی با بیان اینکه اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریال برای این پروژه‌ها هزینه شده، تصریح کرد: پروژه‌های حوزه راه در محور اشتهارد به هشتگرد قرار دارد که راه‌های روستایی نیز عمدتا مربوط به شهرستان طالقان هستند. 

همچنین مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز بیان کرد: پروژه تقاطع غیر همسطح در راستای کمربندی غربی استان البرز است و اتصال کریدور شرق به غرب اشتهارد- بوئین زهرا و اتوبان کرج- قزوین به یکدیگر از اهداف آن است. 

وی این محور بالغ بر ۴۰ کیلومتر که از احداث آن از اواخر سال ۷۹ آغاز شده بود و با اعتبارات اختصاص یافته سفر هیات دولت به استان البرز، تقاطع و اتصال آن به آزادراه در دهه فجر افتتاح و قطعه سوم نیز کلنگ‌زنی می‌شود تا اواخر سال آینده زیر بار ترافیک رود و این طرح به سرانجام می‌رسد. 

مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز با اشاره به افتتاح روکش آسفالت به طول حدود ۴۰ کیلومتر در محور کرج به چالوس، گفت: در مجموع برای این پروژه‌های قابل افتتاح در حوزه ساخت و توسعه راه‌ها ۴۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است. 

وی درباره برنامه‌های کلنگ زنی در دهه فجر امسال بیان کرد: برنامه کلنگ زنی برای حدود ۴ کیلومتر راه روستایی و قطعه سه راه اصلی اشتهارد- نجم آباد- نظرآباد به طول ۱۴ کیلومتر و با اعتبار اولیه ۱۴۰ میلیارد ریال برای دهه فجر ۹۶ داریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.