به گزارش ایرنا، سیدعلی اکبر میروکیلی رئیس هیات کونگ فو استان البرز روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: این رقابت ها عصر دیروز با شرکت 31 استان کشور و با حضور320 ورزشکار در قالب تیم های نونهالان و نوجوانان در البرز برگزار شد.
وی ادامه داد: دراین رقابت ها، استان های کردستان و البرز در 2رده سنی نونهالان ونوجوانان به ترتیب عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.
همچنین ایلیا روستا کهن و امیرحسین ولدی از استان البرز موفق به کسب مدال طلا و امیر سالار قزلباش و کسری گلکو دیگر ورزشکاران البرزی شرکت کننده در این رقابت ها مدال برنز را از آن خود کردند.
میروکیلی با بیان اینکه توانایی های البرز درعرصه ورزش به تمام استان ها به اثبات رسیده است، خاطرنشان کرد: حضور تمام استان های کشور در این مسابقات نشان از این مهم است.
وی از حضور تیم دلجویی در مسابقه نونهالان و نوجوانان کشور خبر داد و تاکید کرد: این تیم از نونهالانی که در مقابل حریف خود شکست می خوردند، دلجویی می کرد.
رئیس هیات کونگ فو البرز هدف از برگزاری مسابقات نونهالان و نوجوانان را استعداد یابی و قهرمان پروری و نهادینه کردن فرهنگ ورزش در جامعه اعلام کردوافزود: جامعه نوجوان کشور به سمت فضای مجازی و اینترنت ترغیب می شود که این مهم آنها را از پرداختن به ورزش باز می دارد که با برگزاری مسابقه های مختلف ورزشی، می توانیم آنها را به سمت ورزش سوق دهیم.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.