نقی غیاثی تبار روز چهارشنبه در آیین امضای تفاهم نامه همکاری آموزشی با اداره کل گاز استان البرز افزود: ظرفیت های آموزشی این اداره کل را در بخش های مختلف دولتی و بخش غیر دولتی بالا بوده و آمادگی و این اداره کل آماده برای هرگونه همکاری آموزشی برای تفاهم نامه است.
وی با بیان اینکه اینگونه تفاهم نامه ها برای خدمت به مردم و کشور می باشد را باعث افتخار دانست و اضافه کرد این طرح که برای اولین بار در کشور در استان البرز اجرایی می شود باید با هم افزایی هر دو دستگاه و با کارشناسی دقیق در هر مرحله و بالا بردن کیفیت و تسریع زمان به یک نمونه و الگوی کشوری تبدیل شود که این مهم با تعامل هر دو دستگاه امکان پذیر می باشد .
مدیر عامل شرکت گاز استان البرز نیز درادامه با اشاره به مهارت آموزی 120 نفر از امدادگران شرکت ملی گاز از برگزاری این دوره ها و بالابردن سطح مهارت امدادگران ابراز خشنودی کرد گفت: در مواقع بحران این آموزش ها باعث مدیریت بحران می شوند که شرکت ملی گاز در همین راستا با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در صدد الگو سازی این طرح در سطح کشور است.
حسین تقی نژاد افزود:بر اساس این تفاهمنامه کارگاه مشترک تخصصی حوزه گاز در مرکز شهید خدایی با تجهیز شرکت گاز ایجاد و آموزش شاغلین شرکت های پیمانکاری استان البرز و سایر استان ها در آن اجرا خواهد شد.
تاکنون 120 نفر از نیرو های طرف قرداد با شرکت ملی گاز در 3 رشته امداد و بهره وری ، نقشه خوانی و ایستگاه های شبکه گاز رسانی را فراگرفته اند.
2098/1535 خبرنگار: مریم صوفی **انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.