به گزارش ایرنا، ابوالفضل اینانلو روز سه شنبه در دیدار با خبرنگاران شهرستان فردیس که در دفتر فرمانداری برگزار شد، افزود: بسیاری از مشکلات به دلیل ناهماهنگی به وجود می آید. باید کارها با پیگیری های بسیار به نتیجه برسد تا همانطور که مقام معظم رهبری تاکید دارند رضایت مردم تامین شود.
وی ادامه داد: رییس جمهوری منشور حقوق شهروندی را ابلاغ کرده و دستور ویژه به مدیران اجرایی صادر شده که باید موضوع حقوق شهروندی را مدنظر دا شته باشند.
وی افزود: حقوق شهروندی اگر اجرایی شود در جنبه فرهنگ سازی توانسته ایم گام های بزرگی را برداریم تا مردم بتوانند با خیال راحت به حق و حقوق خود برسند.
اینانلو گفت: همکاری بسیار خوبی در این زمینه با رسانه ها خواهیم داشت که اقدامات به طور شفاف انجام شده و نتیجه آن رفع مشکلات و خدمت رسانی به مردم باشد.
وی اظهار داشت: در شهرستان فردیس هم مشکل و هم ظرفیت رفع مشکل وجود دارد اما بزرگنمایی مشکلات مناسب نیست ضمن اینکه باید برای حل مشکلات فکر کنیم، باید راهکار نیز ارائه بدهیم.
اینانلو افزود: نگاه استاندار البرز به فردیس ویژه است، دکتر نجفی یکی از استانداران موفق کشور است و نظر رییس جمهوری این بود که وی در البرز خدمت کند تا بتواند مشکلات را حل کند.
وی در ادامه ساماندهی و تدوین چارت سازمان برای فرمانداری را از دیگر اقدامات دانست و گفت: تا سه روز آینده حکم ابلاغ معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری از سوی استاندار البرز صادر می شود.
وی افزود: به وجود شما خبرنگاران در شهرستان فردیس افتخار می کنم زیرا این حضور می تواند منشا خیر و اثر برای مردم این شهرستان باشد.
فرماندار فردیس اظهار داشت: فردیس جایگاه خاصی در کشور و استان البرز دارد، این فشردگی و تراکم جمعیت در فردیس نیازمند رسیدگی جدی و توجه همیشگی است.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.