رویداد "استارتاپ ویکند پسماند و محیط‌ زیست"، با شعار «آیندت رو دور نریز» فردا، ۴ بهمن‌ماه سال جاری در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از کرج، توسط معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با مشارکت دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز و سازمان مدیریت پسماند، رویداد استارتاپ ویکند پسماند و محیط‌ زیست با شعار «آیندت رو دور نریز» فردا چهار‌شنبه ۴ بهمن‌ماه سال جاری در این شهر برگزار می‌شود.

اهداف برگزاری اولین رویداد استارتاپ ویکند کشور در حوزه پسماند،  بررسی جدیدترین فناوری‌ها و روش‌های تجاری‌سازی در عرصه پسماند و محیط زیست در میان جوانان کشور، تشویق فعالان و علاقه‌مندان برای ایجاد برنامه‌های موثر و کارآمد در زمینه‌های مختلف فناوری و کارآفرینی، پایه‌گذاری برگزاری این رویداد ملی به صورت سالیانه در استان البرز عنوان شده است.

این رویداد با شرکت ۹۶ نفر در قالب ۱۲ گروه ۸ نفره از شاغلان و علاقه‌مندان، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های محیط زیست، گرافیک، مهندسی کامپیوتر، مدیریت و بازاریابی، تبلیغات و فروش و کسب‌وکار برگزار می شود.

سخنرانان

هایده شیرزادی بنیانگذار پسماند در ایران، دکتر احد حیدری سخنران برجسته کشور در زمینه فروش و مهندس خسرو سلجوقی اولین سلطان کِرم پرورشی ایران، سخنرانان  رویداد استارتاپ ویکند"پسماند و محیط‌ زیست" در کرج هستند.

داوران

از داوران این رویداد ملی نیز می توان به عباس زارع و  فرج الله ایلیات نمایندگان مردم در پارلمان شهری کرج، احمد خیری بنیان گذار خانه استارتاپ کرج،  حمیدی مدیرکل ICT استان البرز،  مسعود سعیدی معاون پارک علم و فناوری البرز، قاسم پور معاون اشتغال جهاد دانشگاهی و مهندس بابک طالشی معاون بنیاد نخبگان البرز اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، تاکنون 4 رویداد استارتاپ ویکند در کرج برگزار شده است که "استارتاپ ویکند پسماند و محیط‌ زیست"، پنجمین دوره این رویداد به حساب می آید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.