استاندار اردبیل گفت: پژوهش در تمامی مراحل تولید باید مدنظر قرار گیرد. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، اکبر بهنام‌جو در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی در گفتگو با صاحبان ایده، فناوران و پژوهشگران با بیان اینکه باید میان مسئولان و پژوهشگران و صاحبان ایده ارتباط تنگاتنگی وجود داشته باشد، گفت: در گذشته نیز قدم‌های خوبی برداشته شده و حمایت‌های مناسبی در این باب در استان اردبیل انجام شده است. 
وی با بیان اینکه قشر جوان و نخبگان جامعه دارای انتظاراتی هستند، افزود: ما نیز به عنوان مسئولان در خدمت این عزیزان هستیم تا بتوانیم مشکلات آنها را برطرف کنیم. 
بهنام‌جو با بیان اینکه حلقه مفقوده موجود در این مورد باید پیدا شود، اظهارامیدواری کرد: با برگزاری نشست‌هایی با پژوهشگران بتوانیم در راستای توسعه استان گام برداریم. 
استاندار اردبیل با بیان اینکه در بحث صادرات دولت بستر را آماده می‌کند، افزود: پارک علم و فناوری نیز در این زمینه باید فعال باشد. 
وی با تاکید بر اینکه باید از همه پتانسیل‌های استان در جهت توسعه استفاده کنیم، تصریح کرد: پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان باید در این زمینه بیشتر فعالیت کنند. 
بهنام‌جو گفت: در راستای ارتباط بیشتر با نخبگان، مشاور امور اقتصادی استانداری را مامور بررسی دقیق و هماهنگی لازم جهت حل مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان، مخترعین و مبتکرین کرده‌ام.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.