به گزارش ایرنا،محمدرضا فلاح نژاد روز دوشنبه در نشست هماهنگی ستاد دهه فجر در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: برنامه های ایام الله فجر باید وحدت بخش و حول محور همکاری و همدلی انجام گیرد و در این صورت است که می توانیم اهداف و آرمان های انقلاب را به خوبی حفظ کنیم.
وی اظهار داشت: بعضی از مدیران روش های مدیریتی کلان یا تکریم ارباب رجوع،رضایتمندی شهروندی را بلد نیستند و این امر سبب نارضایتی مردم شده است.
فلاح نژاد با بیان اینکه مشکلات معیشتی سبب نارضایتی مردم از برخی مدیران اجرایی شده است ، گفت: باید به این مشکلات رسیدگی کرد.
وی با بیان اینکه 99 درصد مردم به نظام جمهوری اسلامی رای مثبت دادند، گفت: برخی افراد تلاش می کنند ذهنیت جوانان را نسبت به نظام اسلامی منحرف کنند.
وی افزود: تبیین و ترویج ارزش های انقلاب اسلامی و آگاهی بخشی و معرفت افزایی آرمان های انقلاب اسلامی ضروری است.
فلاح نژاد گفت: امسال برنامه های دهه فجر باید با شکوهتر و بهتر از سال های گذشته برگزار شود چرا که باید نظام و انقلاب اسلامی را به خوبی برای جوانان و نوجوانان ترسیم کنیم.
وی با تاکید بر لزوم ایجاد کمیته ارزیابی برای برنامه های دهه فجر، اظهار داشت: این کمیته عملکرد ادارات را در این دهه بررسی می کند و با اداراتی که به وظیفه خود عمل نکنند، برخورد می شود.
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری فردیس گفت: مدیران شهرستان نیز طی دهه فجر باید در مساجد و محله به محله حضور یابند و با توجه به رویکرد مردم محوری برنامه ها، ضمن دیدار با مردم به بررسی مشکلات مردم بپردازند.
فلاح نژاد افزود: سخنران ایام دهه فجر از اهمیت بسزایی برخوردار است سخنران باید بتواند با روش های استاندارد در راستای آگاهی بخشی به جامعه اقدام کنند.
وی ادامه داد: مسئولان شهرستان باید کمبودها و دغدغه های دولت را به مردم بازگو کنند آنهایی که مطالبه گری را بالا می برند از دوستان مردم نیستند.
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری فردیس اظهار داشت: تجدید میثاق با آرمانهای امام و شهداء ،غباروبی از مزار شهداء،دیدار با خانواده شهداء،افتتاح فرهنگسرای قرآن و طبیعت،مسابقات دوچرخه سواری ،نمایشگاه کتاب،جشن انقلاب،کلنگ زنی مدرسه در ابراهیم اباد مشکین دشت،افتتاح مدرسه خیر ساز،برگزاری شب شعر از برنامه های دهه فجر در این شهرستان است.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.