سرهنگ جواد صفایی روز شنبه درجمع خبرنگاران افزود: با افزایش سرقت منازل در برخی مناطق مختلف در شهرستان های استان البرز پیگیری موضوع به صورت ویژه دردستورکارپلیس آگاهی این استان قرارگرفت.
وی اضافه کرد: با اقدامات فنی پلیس اعضای باند سرقت شناسایی و 4نفر دراین زمینه دستگیرشدند.
صفایی افزود: این سارقان اغلب منازل ویلایی و طبقه های اول و دوم آپارتمان ها را مورد هدف قرارداده و اقدام به سرقت می کردند.
وی خاطرنشان کرد که با استفاده ازدیلم درب ورودی را باز و وجوهات نقد و وسایل قیمتی را به سرقت می بردند.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز ازشهروندان خواست به هیچ وجه در جعبه زنگ خود اسم خود را ننویسیند که این مهم سبب سوءاستفاده سارقان خواهد بود.

*** رازکشف قتل یک زن درکرج
وی دربخش دیگری ازسخنان خود از دستگیری قاتل یک زن درشهرستان کرج دراین استان خبرداد.
صفایی گفت: درسال 92 یک جسد زن با هویت مشخص کشف شد و پس از بررسی های انجام شده مظنون ومظنونان شناسایی شده و مشخص شد که قاتل اصلی تبعه افغانستان است.
وی خاطرنشان کردکه با پیگیری های بیشتر پلیس مشخص شد که این فرد ازکشور خارج شده و دراین مدت این پرونده بازبوده تا اینکه درماه گذشته فرد مظنون دوباره وارد کشورشد که درهمان ابتدای ورود زیر نظر پلیس قرارگرفت و دریکی ازشهرستان های کشور دستگیر شد.
وی افزود: متهم پس ازدستگیری به جرم خود اعتراف کرده و اذعان داشت که به قصد سرقت به منزل این خانم رفته که پس ازدرگیری وی را به قتل رسانده است.
صفایی یادآورشد که از ابتدای سال جاری جرم قتل دراستان البرز 27 درصد کاهش یافته است.

*** کشف مقادیرزیادی باطری سرقتی و قاچاق خودرو درالبرز
رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت : دراجرای طرح مقابله با مالخران دراین استان مقادیر زیادی باطری سرقتی و قاچاق خودرو ، لاستیک و ضبط صوت دراین استان کشف شد.
صفایی افزود: دراین طرح واحدهای صنفی فروش باطری ولاستیک مورد بازدید قرارگرفت و برخی ازآن ها هیچگونه مدارک و مستنداتی که مربوط به کالاهای موجود بود نداشتند که مشخص شد که این کالاها سرقتی است که جمع آوری شد.
وی خاطرنشان کرد: دربازرسی های انجام شده همچنین مقادیری باطری قاچاق خودرو نیز کشف شده که تحقیقات دراین زمینه همچنان ادامه دارد.
2098/ 6155خبرنگار: مریم صوفی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.