استاندار البرز ضمن تقدیر از عملکرد مدیران در اشتغالزایی استان گفت: اقتصاد مقاومتی با رویکرد اشتغال می‌تواند آرامش در مردم و مسئولان را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی نجفی امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان البرز اظهار داشت: طبق گزارشات، البرز جزو استان‌های برتر کشور در اشتغالزایی است لذا در سایه اقتصاد مقاومتی و با رویکرد اشتغال امیدوارم لذت توفیقات، آرامش در مردم و مسئولان را فراهم کند.

وی با ابراز خرسندی از حساسیت سامانه ثبت اشتغال، آمار ثبت‌شده را واقعی و درست دانست و با گزارش‌های مردم و رسانه، نگاه امیدوارانه مردم مشهود و مشخص است.

نجفی با توجه به گزارش‌های ارایه شده مدیران استانی، اظهار داشت: در جلسه قبل اعلام کرده بودم دستگاه‌هایی که در 4 ماه اخیر از 100 درصد سهم اشتغال خود عبور کنند، تقدیر می‌شوند و تاکنون فرماندار ساوجبلاغ و مدیران ادارت بنیاد شهید، کمیته‌امداد، تعاون و رفاه اجتماعی، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، صندوق کارآفرینی امید، دانشگاه علوم پزشکی و اداره دامپزشکی جزو دستگاه‌هایی هستند که عملکرد خوبی در زمینه اشتغالزایی استان داشتند و توانستند تحرک خوبی در اشتغال ایجاد کنند که در این جلسه 4 مدیر برتر معرفی و بقیه در جلسات آینده تقدیر خواهند شد.

وی با اشاره به دستگاه‌هایی که رتبه خوبی کسب نکردند، گفت: به مدیران کم‌کار تذکر کتبی خواهیم داد که امیدوارم این امر شکل نگیرد. شهرداری‌ها به‌عنوان عضو جلسه موظف هستند در اشتغال استان که یکی از پیام‌ها و درخواست مردم است، سهیم باشند.

استاندار البرز ضمن تاکید به مهاجرپذیر بودن البرز گفت: شهرداری باید در جذب سرمایه همت بیشتری داشته باشد و با جدیت تنگناهای خود را برطرف کنند.

نجفی افزود: مطالبات مردم در بخش‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی، مورد توجه باشد و مهمترین آن اشتغال است چراکه با وجود آن بیشتر مسایل جامعه برطرف می‌شود. 

نجفی به بانک ملت اشاره کرد و گفت: تذکرات قبل را مجدد یادآوری می‌کنم که از کم‌کاری به راحتی نمی‌توان گذشت لذا با توجه به تغییر و تحولات مدیریت جدید این بانک در تهران، امیدوارم مشکلات و موانع برداشته شود و اگر نشود بدون تعارف برخورد خواهم کرد.

در پایان این جلسه از فرماندار ساوجبلاغ، مدیران کل کمیته امداد امام خمینی(ره)، راه و شهرسازی و صندوق کارآفرینی امید، با تقدیم لوح تقدیر از طرف استاندار قدردانی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.