به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان در جلسه پیشگیری از تخلفات شهری که در سالن اجتماعات شهرداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: به منظور پیشبرد اهداف شهری و سرعت بخشی به حل مشکلات و معضلات شهری، شهرداری اردبیل نیازمند تعامل نهادهای اجرایی استان است.

وی با بیان این که جلسه پیشگیری از تخلفات شهری با هدف شناسایی تخلفات و آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود افزود: اهتمام ویژه این کمیته برای حل معضلات شهری مثبت بوده و در ماه‌های اخیر اقدامات شاخصی در بهبود مدیریت شهری انجام داده است .

شهردار اردبیل تصریح کرد: وضعیت دست‌فروشان در سطح شهر به حالت بحران در آمده و با نزدیکی به ایام پایان سال این آشفتگی دو چندان خواهد شد که به این منظور ساماندهی دستفروشان در دستور کار قرار گرفته است.

لطف‌اللهیان ادامه داد: وجود دستفروشان در میدان‌های ورودی اردبیل چهره شهر را نابسمان و دور از شأن شهروندان کرده که ضروری است در راستای کاهش بی‌انضباطی شهری، دست‌فروشان ساماندهی شوند.

وی اضافه کرد: در راستای پیگیری اعتراض بازاریان، می‌توان دست‌فروشان را در 24 ساعت جمع‌آوری کرد، اما این راهکار اصولی نیست و باید تبعات و عواقب آن مورد بررسی قرار گیرد.

شهردار اردبیل گفت: اهتمام و تلاش اعضای کمیته پیشگیری از تخلفات شهری قابل تقدیر است چرا که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، نابسمانی‌ها و بی‌انضباطی‌ها در سطح شهر به حداقل خواهد رسید.

وی از تدوین طرح تفضیلی و جامع شهری در راستای جلوگیری از حاشیه نشینی خبر داد و گفت: در این زمینه نیازمند طرح های پاسخگو و مطالعه شده هستیم.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 838652
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.