به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان در حاشیه بازدید از پروژه‌های آسفالت‌ریزی در اردبیل تصریح کرد: در ابتدای سال آسفالت‌ریزی به میزان ۲۰۰ هزار تن را برنامه‌ریزی کرده بودیم که نه تنها محقق شده بلکه ۲۰ هزار تن مازاد نیز آسفالت‌ریزی انجام شد.

وی افزود: با توجه به اینکه بهبود آسفالت معابر از دغدغه‌های شهروندان است، شهرداری از ابتدای سال با جدیت این مهم را دنبال کرده و توانستیم به برنامه پیش‌بینی شده دست یابیم.

شهردار اردبیل با تأکید به کیفی سازی آسفالت معابر در سال جاری اضافه کرد: آسفالت‌ریزی در تمامی مناطق چهارگانه شهرداری اردبیل انجام شده است.

لطف‌اللهیان با اذعان به اینکه آسفالت‌ریزی شرایط خاص جوی را نیازمند است، متذکر شد: تا زمانی که شرایط جوی مطلوب باشد، آسفالت‌ریزی تداوم خواهد داشت.

وی تأکید کرد: علاوه بر آسفالت‌ریزی شهرداری در نظر دارد در فرصت باقی‌مانده فصل کاری فعالیت‌های عمرانی از قبیل تعمیر جداول و پازل چینی، درزگیری سطح آسفالت، زیباسازی معابر شهری و زیرسازی آسفالت را ادامه دهد.

شهردار اردبیل با تقدیر از همکاری شهروندان در اجرای پروژه‌های عمرانی متذکر شد: به دلیل محدودیت فصل کاری شهرداری ناگزیر به استفاده حداکثری از فرصت نیمه نخست سال است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 775023
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.