رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با اعلام معرفی بالغ بر 270 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون به بانک‌ها از جذب 80 میلیارد ریال از این میزان خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرج،سید مجید موسوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت :در ۹ ماهه سال جاری بیش از ۲۷۰ میلیارد ریال تسهیلات متقاضیان از محل خط اعتباری مکانیزاسیون به بانک های عامل معرفی شده ، که حدود ۸۰ میلیارد ریال از این رقم جذب شده است.

وی افزود:همچنین در جهت نوسازی ناوگان ماشین‌های کشاورزی،تاکنون متقاضیان به تعداد ۳۱ دستگاه به بانک معرفی و ۱۲ دستگاه بذرکار ریز ‌دانه کار نیز با استفاده از تسهیلات یارانه ای بلا عوض خریداری شده است.

موسوی بیان داشت:در سال جاری با کنترل و نظارت فنی مناسب بر کمباین‌های برداشت غلات ۸۲ دستگاه  و رعایت اصول فنی ، استان البرز در سطح کشور موفق به کسب رتبه اول در خصوص کنترل ریزش کمباین شد.

 موسوی افزایش درجه مکانیزاسیون در کشت محصولات پائیزه (میانگین ۹۲%)و توسعه کشاورزی حفاظتی در سطح ۶۷۰۰ هکتار از کشت های پائیزه استان را از دیگر موفقیت های سازمان جهاد کشاورزی استان البرز عنوان کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.