بهروز یمینی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به حاشیه های ایجاد شده برای فوتبال استان اظهار داشت: مدیران ارشد باشگاه اکسین البرز افراد خوبی هستند که برای اینکه این تیم برای استان بماند هزینه و سرمایه گذاری کرده اند و ما این را به خوبی می دانیم .
وی اضافه کرد: بین هیات فوتبال و اکسین البرز مشکلاتی در ارتباط با قرارداد وجود دارد که البته بعد از بازی با گل گهر سیرجان یک مقدار کمی تعلیل شده، منابع مالی ما تعریف شده است، پولی به هیات فوتبال تزریق نمی شود، خودکفا هستیم و برگزاری مسابقات مستلزم این است که خود تیم ها هزینه را بپردازند.
یمینی با بیان اینکه آماده هر گونه همکاری با اکسین البرز هستیم خاطر نشان کرد: این تیم متعلق به البرز است، اما تاکنون صاحب این باشگاه را نتوانسته ایم پیدا کنیم و در نیم فصل نیز با هزینه های خودمان مسابقات اکسین را انجام داده ایم.
وی ادامه داد: هیات فوتبال به دنبال ایجاد حاشیه نیست، یک نیم فصل هزینه بازی اکسین البرز را هیات فوتبال پرداخت کرده ، از سال پیش هم بدهکار بودند، اکسین باشگاهی نیست که به خاطر این پول ها درمانده شود ولی به دلیل عدم حضور مدیریت و تعامل لازم با هیات فوتبال این مشکلات ایجاد شده است.
یمینی گفت: به دلیل حضور افراد غیر مسئول که از جانب مدیران باشگاه صحبت می کنند ، باشگاه اکسین البرز را به حاشیه می برند.
وی افزود: تحریک تماشاگران و دشنام به اعضای هیات فوتبال و اعلام باج خواهی در شان باشگاهی چون اکسین البرز نیست.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.