شهردار کرج گفت: در حال حاضر و تا پایان آذر ماه سال جاری هیچ معوقه ای در پرداختی کارگران و نیروهای پیمانی وجود ندارد و این روند با جدیت تمام ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا از کرج، اصغر نصیری در جمع خبرنگاران در خصوص معوقات حقوق کارگران شهرداری کرج، عنوان کرد: با توجه به اینکه برخی از کارگران حوزه خدمات شهر و فضای سبز، مورد کم لطفی پیمانکار مربوطه در پرداخت حقوق قرار می‌گرفتند، دستور العمل ویژه ای صادر شد تا حقوق این قشر زحمت کش پیش از مدیران و نهایت تا 30 ام هر ماه به حساب آنها واریز شود.

شهردار کرج افزود: پیش از این، نحوه پرداخت حقوق کارگران حوزه خدمات شهر و فضای سبز مجموعه به این شکل بود که آنها تا چهار ماه معوقه داشتند، اما در حال حاضر و تا پایان آذر ماه سال جاری هیچ معوقه‌ای در پرداختی کارگران و نیروهای پیمانی وجود ندارد و این روند با جدیت تمام ادامه خواهد داشت.

نصیری یادآور شد: برای نخستین بار و در دی ماه سال جاری، حقوق کارگران حوزه‌های خدمات شهر و فضای سبز شهرداری کرج پیش از کارکنان ستاد مرکزی و مدیران پرداخت شد؛ چرا که نمی توان منکر این حقیقت ملموس شد، خدمات ارائه شده در شهر با زحمات شبانه روزی این عزیزان محقق می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.