محسن شهبازی سرور روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به منظور آگاهی شهروندان اسامی این مدارس در مناطق شهری و محلی نظرآباد منتشر شده تا مردم بتوانند با اطمینان خاطر در مدارس و سالن های ورزشی آموزش و پرورش اسکان پیدا کنند.
وی با اشاره به اینکه مدارس و سالن های ورزشی اعلام شده آموزش و پرورش نوساز و بهسازی شده هستند، اظهار کرد: در حوزه شهر نظرآباد مدارس امام حسین (ع) ، شهید رنجبر پور، شهید پیشگاهی، هنرستان فلق، شهید ترکیان، هنرستان جابربن حیان، شمس تبریزی و شهدای فرهنگی آماده پذیرای شهروندان است.
وی خاطر نشان کرد: در محله رسالت نظرآباد مدارس شهدای دا نش آموز و شهید مدنی و همچنین در محله علی آباد آموزشگاه های شهید عسگری و شهید سلیمانی برای مواقع بحرانی در نظر گرفته شده است.
وی یاد آور شد: در شهرک سیدجمالدین نیز مدارس شهید باهنر، هنرستان موفقیان، شهید رجایی، قلم چی ، هنرستان چمران و در بخش تنکمان نیز هنرستان دارالفنون پیش بین شده است.
مدیر آموزش و پرورش نظرآباد تصریح کرد: در مسکن مهر مدارس ایران زمین و جواد الائمه (ع) و در محله مصطفی آباد هم مدرسه مهر گیتی برای اسکان موقت مردم در مواقع بحرانی آماده شده است.
شهبازی اضافه کرد: در شهرک آزادگان مدارس عزت سعادت 1و2 و شهرک فرهنگیان مجتمع آموزش حضرت زهرا(س) آماده اسکان موقت شهروندان است.
وی ادامه داد: سه سالن ورزشی آموزش و پرورش به نام های تختی، تلاش و کوشش و مهر فرهنگیان نیز در مواقع اضطراری در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
وی بیان کرد: آدرس، شماره تلفن مدارس و سالن های ورزشی آموزش و پرورش همراه با نام مدیر و سرایدار مدارس و سالن ها ورزشی برای اطلاع شهروندان در لیست اسامی مدارس نظرآباد برای اسکان موقت مردم در مواقع بحرانی انتشار یافته است.
شهبازی تاکید کرد: مردم در مواقع بحرانی در سایر مدارس شهرستان نظرآباد نیز می توانند اسکان موقت داشته باشند و از امکانات مدارس استفاده کنند.
2819/1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.