مهدی مهرور بامداد چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: به دنبال وقوع زمین لرزه 4.2 ریشتری در ساعت 12 و 54 دقیقه بامداد، نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان البرز تشکیل شد و تصمیم به تعطیلی مراکز آموزشی و دانشگاه ها در استان گرفته شد که این تصمیم به تایید استاندار البرز رسید.
مهدی مهرور همچنین افزود: به دنبال وقوع زمین لرزه 4.2 ریشتری در مرز بین استان های تهران و البرز اعضای مدیریت بحران و نیروهای امدادی و خدماتی استان به حالت آماده باش درآمدند.
وی خاطرنشان کرد: گرچه زمین لرزه 4.2 ریشتری باعث خسارت و مشکلی خاصی نمی شود اما از دقایق اولیه نیروها در آماده باش بسر می برند و موضوع در دست بررسی است.
زمین لرزه ای به قدرت 4.2 ریشتر ساعت 12 و 54 دقیقه منطقه ملارد در مرز استان های تهران و البرز را لرزاند. بر اساس اعلام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زمین لرزه در ملارد استان تهران و در 12 کیلومتری عمق زمین اتفاق افتاد.
این زمین لرزه در کرج مرکز استان البرز و برخی از شهرستان ها و شهرهای استان البرز نیز احساس شد.
این زمین لرزه در چهار کیلومتری ملارد تهران هفت کیلومتری مشکین دشت استان البرز و هفت کیلومتری صفادشت (تهران ) رخ داد.
تاکنون ازخسارات و تلفات احتمالی گزارشی نشده است.
زمین لرزه ای به قدرت 5.2 ریشتر چهارشنبه 29 آذر ماه مناطق ملارد و مشکین دشت در استان های تهران و البرز را لرزاند و علاوه بر تهران و البرز در استان های قزوین و قم نیز احساس شد.
مرتضی اکبرپور معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور دقایقی پیش در گفت و گویی اعلام کرده که زمین لرزه دقایق پیش در استان های تهران و البرز در حقیقت پس‌ لرزه‌ های زمین ‌لرزه 5.2 ریشتری هفته گذشته در تهران و البرز بوده است.
1535/6155خبرنگار:داریوش غفاری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.