رئیس حوزه هنری البرز با بیان اینکه در حال حاضر 20 کتاب زندگینامه داستانی سرداران شهید استان در حال تدوین است گفت: همچنین مراحل آغازین 7 پروژه تدوین تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی نیز در حال اجراست.

به گزارش ایلنا از کرج، اسماعیل آجرلو  رئیس حوزه هنری البرز در نشست با نویسندگان و پژوهشگران تاریخ شفاهی و ادبیات پایداری البرز اظهار داشت: باید برای ارتقاء هویت فرهنگی و هنری ارزشی استان البرز و در دو حوزه به شکل ویژه فعالیت کرد.

وی افزود: ثبت و ضبط خاطرات و تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان و  پژوهش و تدوین دانشنامه فرهنگ و تمدن استان البرز بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه به‌رغم کمبود بودجه و مشکلات فراوان در این زمینه با همت پژوهشگران و نویسندگان استان و همکاری کنگره سرداران شهید البرز در حال حاضر 20 کتاب زندگینامه داستانی سرداران شهید استان در حال تدوین است گفت: همچنین مراحل آغازین 7 پروژه تدوین تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی در استان البرز نیز در حال اجراست.

آجرلو ابراز امیدواری کرد که در سال آینده با همکاری پژوهشگران استان تدوین و تألیف چند عنوان از دانشنامه فرهنگ و تمدن استان البرز نیز آغاز شود و اظهار داشت: این دانشنامه به همه ابعاد فرهنگ، تمدن، تاریخ، مفاخر و سایر ابعاد هویتی استان البرز خواهد پرداخت.

به گزارش ایلنا، در پایان این نشست از 20 نفر از پژوهشگران و نویسندگان منتخب با اهداء لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.