به گزارش ایرنا، پژمان قنبرزاده روز یکشنبه درنشستی با موضوع بهره مندی از ظرفیت های موجود در اتاق بازرگانی و بانک کشاورزی در اداره کل تعاون روستایی البرز ضمن اشاره به تشکیل اتحادیه توسعه و سرمایه گذاری کشاورزی البرز گفت: این استان در تولیدات محصولات کشاورزی، دامپروری، ارگانیکی و گیاهان دارویی رتبه اول تا پنجم را در کشور به خود اختصاص داده است.
وی اضافه کرد: با توجه به قرار گرفتن این استان در مجاور جاده های ترانزیتی کشور و نزدیکی به فرودگاه پیام به عنوان یکی از مهم ترین مراکز ترانزیتی کشور، البرز قابلیت لازم برای صادرات این محصولات را به دیگر کشورها دارد.
قنبر زاده گفت: اتحادیه توسعه وسرمایه گذاری کشاورزی البرز با اجماع اتحادیه هایی از جمله کشاورزی دام و طیور و با هدف ارتقای محصولات به استانداردهای بین المللی و صادرات آنها به اقصی نقاط دنیا تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه هم اکنون صادرات این محصولات از استان البرز به صورت مقطعی، گسترده و جداگانه توسط هر اتحادیه انجام می شود خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه اتاق بازرگانی از بازارهای فروش دیگر کشورها و استانداردهای صادرات آشنایی دارند، به همین منظور اتحادیه توسعه و سرمایه گذاری البرز با اتاق بازرگانی در قالب تفاهم نامه ای با هدف بهبود و ساماندهی محصولات کشاورزی، دامپروری ، ارگانیکی و گیاهان دارویی استان همکاری خواهند کرد.
قنبرزاده گفت: هدف ما این است که از ظرفیت های اتاق بازرگانی برای صادرات بیشتر، منظم تر و پیوسته محصولات استفاده کنیم.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.