قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کار آمیخته با هنر و تجربه در افزایش بهره‌وری و بهبود کارآموزی نقشی مؤثر و منطقی ایفا می‌کند.

به گزارش ایلنا از کرج، ابوالحسن فیروزآبادی در جشنواره نغمه‌های کار و تلاش که در مجموعه فرهنگی- ورزشی تلاش اظهار داشت: هنر کار و کار هنر دو حوزه مرتبط به هم هستند.

وی تاکید کرد: مطالعات نشان می‌دهد کار آمیخته با هنر و تجربه در افزایش بهره‌وری و بهبود کارآموزی نقشی مؤثر و منطقی ایفا می‌کند.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی‌خاطرنشان کرد: استفاده از تکنولوژی‌های چند رسانه‌ای در بسیاری از حوزه های کاری امروزه به عنوان ضرورتی مهم به شمار می آید .

فیروزآبادی تصریح کرد: معاونت فرهنگی - اجتماعی و دفتر امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزاری چنین جشنواره ای را پایه گذاری کرد و امیدواریم این امر به منظور ارائه و معرفی فرهنگ غنی و متنوع  کشورمان  به تمام دنیا در سایز وزارتخانه ها، تشکل های کارگری و کارفرمایی و ...نیز دنبال شود.

به گزارش ایلنا، جشنواره آواهای کار و تلاش  از ۲۷ لغایت ۲۹ آذر ماه در مجموعه تلاش برگزار می شود.

شایان ذکر است، در کنار جشنواره، نمایشگاهی از صنایع دستی و مواد غذایی نیز برپا می شود که بازدید برای عموم علاقمندان آزاد است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.