معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران گفت: توسعه بازار خدمات پستی ایجاب می کند به سرعت خودمان را برای عرضه سرویس های جدید آماده کنیم.

به گزارش ایلنا از کرج، حسن نژاد معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در سفر به استان البرز ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در این استان به تشریح دیدگاه‌ها و برنامه های ستاد در جهت افزایش قراردادهای خدمات پستی  و لزوم برنامه ریزی جهت جذب ترافیک پستی استان در حوزه خدمات الکترونیکی پرداخت .

وی با اشاره به ورود رقبا در حوزه خدمات پستی و لزوم استفاده از ظرفیت های شبکه در ارائه خدمات بخصوص بخش‌های تخصصی مانند تمبر، بانک‌های اطلاعاتی و درگاه پست تقویت این بخش‌ها را برای پیشبرد اهداف و ارتقاء جایگاه سازمانی مهم و موثر برشمرد.

معاون فنی و بازرگانی مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به نقش پست در تحقق اقتصاد مقاومتی ، اجرای مناسب و با کیفیت دو پروژه  سیماک و جی نف را در مسیر حضور و مشارکت شبکه پستی در پروژه های بزرگ ملی را در استان البرز با بهره گیری از مشارکت سایر دستگاه های مرتبط خواستار شد .

حسن نژاد با اشاره به ظرفیت‌های موجود در اساسنامه و تأکید بر ایجاد زیر ساخت‌های مناسب برای ارائه خدمات مطلوب و مورد نیاز جامعه در سطح شبکه پستی و نیز ظرفیت اقتصادی موجود در استان البرز افزود: توسعه بازار خدمات پستی ایجاب می کند به سرعت خودمان را برای عرضه سرویس های جدید آماده کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.