به گزارش ایرنا، صلاح الدین دلشاد عصر چهارشنبه در همایش سراسری سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه با عنوان نقش آفرینی و مسئولیت پذیری که در سالن اجتماعات کانون فرهنگی و تربیتی رشد کرج برگزار شد، افزود: انرژی جوانان نسبت به افراد مسن مضاعف است در حالی که نیروی کار دولتی دارای سن بالایی هستند.
وی یادآور شد: دولت با بکار بردن یک راهکار می تواند با توجه به جمعیت جوان بیکار شرایطی را فراهم کند که کارکنان بالای 20 سال سابقه با حقوق و مزایای 30 سال بازنشسته شوند.
وی با بیان اینکه جوانان به دنبال پول زیاد و پست نیستند، خاطر نشان کرد: برای گسترش فرصت های شغلی مهارتی در کشور باید به ایده های تفکری جوانان اهمیت داد و شرایطی را بوجود آورد تا نیروی جوان با انگیزه و با نشاط فعالیت اقتصادی در جامعه داشته باشد.
دبیر حزب اعتدال و توسعه استان البرز تصریح کرد: تجربیات در نزد نیروی کار مسن است، اما تفکر و نشاط در وجود نیروی جوان کشور است که باید مورد توجه قرار گیرد و از آن استفاده شود.
دلشاد در ادامه به شناخته نشدن جایگاه جوانان در جامعه پرداخت و اضافه کرد: حزب اعتدال و توسعه به دنبال این است که راهکارها را برای مسئولان ارائه کند که یکی از راههای آن برگزاری این همایش است تا در آن در بخش های مختلف به این موضوع مهم با نگاهی کارشناسی مسائل و راهکارهای آن عنوان شود.
وی گفت: برای اشتغال فضای مساعد داریم و جوانان امروز نیز از استعداد و توانایی خاصی برخوردار هستند که فقط کافی است به این قشر توجه و اعتماد کرد تا این انرژی صرف آبادانی کشور شود.
وی افزود: ایده های دوران جنگ حاصل تفکر جوانان است لذا در شرایط امرو که بیکاری، اعتیاد و طلاق سه مشکل اصلی کشور را تشکیل می دهد باید به جوانان فرصت داد تا این مسائل با ارائه راهکارهای مناسب در جامعه کاهش یابد.
وی با بیان اینکه در حوزه سیاسی سال ها مسائلی چون چپ و راست به کشور آسیب زد، ادامه داد: جامعه ما نیاز به تفکر اعتدال و توسعه دارد تا در سایه همدلی به جای جنگ در راه رشد کشور گام های امید بخش برداشته شود.
وی تاکید کرد: مردم تشنه گفتمان اعتدال در جامعه اند که این مهم در دولت تدبیر و امید مشاهده می شود.
در این همایش سخنرانی محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و واعطی رئیس حزب اعتدال و توسعه کشور به صورت ویدئو پخش شد.
2819 /1535خبرنگار: مهین مالمیر **انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.