به گزارش خبرنگار ایرنا، قرجه طیار روز چهارشنبه در همایش اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و تجلیل از تعاونی های برتر گنبدکاووس اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های درونی کشور از شاخص های مورد تاکید رهبری برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.
وی با اشاره به رای بالای مجلس به وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم افزود: این رای بالا نشان از تعامل و همگرایی مجلس و دولت دارد که باید از این ظرفیت برای توسعه و آبادانی کشور بویژه درحوزه اقتصادی استفاده شود.
طیار اضافه کرد: دولت، ظرفیت ها و حمایت های زیادی برای رونق اقتصاد، تولید و اشتغال پیش بینی کرده که باید نسبت به اطلاع رسانی این ظرفیت ها و حمایت ها به مردم بویژه در مناطق روستایی با هدف بهره مندی بیشتر مردم، اقدام شود.
وی، تسهیلات پیش بینی شده برای رونق تولید و ظرفیت های بانکی بویژه صندوق کارآفرینی امید را از حمله ظرفیت ها و حمایت های دولت از بخش تعاون برشمرد و بر لزوم استفاده از این ظرفیت ها تاکید کرد.
نماینده مردم گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی یادآور شد: بخش تعاون می تواند درحوزه اقتصادی و رونق تولید و ایجاد اشتغال موثر باشد به شرط آنکه فرهنگ کار و تلاش و تعاون در جامعه نهادینه شود.
دراین همایش که در سالن اجتماعات اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گنبدکاووس برگزار شد و در آن فرماندار ویژه و برخی تعاونگران شهرستان حضور داشتند، از مدیران تعدادی از تعاونی های برتر با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.