به گزارش ایرنا،فرمانده انتظامی استان البرز دررزمایش طرح زمستانی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ٤٨ درصد آمار جانباختگان حوادث رانندگی در استان البرز کاهش یافته که نشان از همکاری بیش از پیش مردم با پلیس دارد.
سردار عباسعلی محمدیان افزود: دراجرای طرح زمستانی، تیم های گشت محسوس و نامحسوس پلیس راه به صورت شبانه روزی در جاده های این استان مستقر می شوند.
وی اضافه کرد: دراین طرح برای رفع موانع ترافیکی، امداد و نجات و کمک به مسافران در مواقع نیاز، ادارات راه و شهرسازی، حمل و نقل جاده ای، استانداری ، شهرداری ، هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی ، هواشناسی، رسانه ها ، امداد خودرو و سایر سازمان های مرتبط مشارکت دارند.
وی خاطرنشان کرد: با تعامل و همکاری دستگاه های امدادی وخدماتی دراستان البرز شاهد همکاری خوبی در بخش امدادرسانی هستیم.
محمدیان بیان کرد: در اجرای طرح زمستانی با رانندگان خودروهای فاقد زنجیر چرخ و لاستیک یخ شکن بدون اغماض برخورد قانونی می شود و از ادامه حرکت آنها جلوگیری خواهد شد.
وی همچنین از افزایش امکانات و تجهیزات پلیس راه استان در طرح زمستانی خبر داد و گفت: پلیس امسال با بکارگیری تجهیزات و امکانات موجود و اعمال قانون و محدودیت های خاص برای تردد خودروها و کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن تلاش خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: همکاری مردم با پلیس و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی ورانندگی موجب کاهش تلفات رانندگی خواهد شد.
وی یادآورشد: مسافران در فصل زمستان در محور کوهستانی جاده کرج - چالوس در مناطقی که احتمال سقوط بهمن و با ریزش کوه وجود دارد، تردد و یا توقف نکنند.
محمدیان ، افزایش انضباط ترافیکی، تسهیل در رفت و آمد وسایل نقلیه و روان سازی ترافیک، جلوگیری از انسداد جاده ها و ترافیک احتمالی، رسیدگی سریع به حوادث جاده ای و امدادرسانی به موقع به مسافران و در راه مانده از اهداف مهم اجرای این طرح زمستانی است.
طرح زمستانی دستگاه های امدادی تا ٢٠ اسفندماه سال جاری ادامه خواهدداشت.
٢٠٩٨/ 6155خبرنگار: مریم صوفی ** انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.