شهردار کرج در شورا، گفت: اعضا‌ی شورای شهر دنبال سوژه‌یابی نباشند من زیر بار جوسازی نمی‌روم و در صورت لزوم مشورت می‌کنم.

به گزارش ایلنا، اصغر نصیری امروز در بیست و نهمین جلسه علنی شورای شهر کرج، با انتقاد از دو نفر از اعضای شورا، گفت: برای جایگاه حقوقی خود، ارزش قائل هستم و اظهار نظر بعضی از اعضا در جلسه گذشته دور از انصاف است بنابراین باید این جلسه در مورد آنها پاسخ و تذکر لازم را بیان کنم.

نصیری ادامه داد: شورا به دنبال ساختن سناریو و سوژه است و این منجر به تلف کردن زمان شورا خواهد بود چراکه با التماس نیامدم و با التماس کارنمی‌کنم.

شهردار کرج خطاب به رحیم خستو، عضو شورای شهر کرج، اظهار داشت: با ساختن عنوان‌های مختلف مانند تغییر "مدیران اتوبوسی" به "مدیران مترویی"، به دنبال تحت تأثیر قرار دادن افکار عمومی نباشید چراکه در این خصوص ارزش‌ها نادیده گرفته می‌شود.

وی همچنین با اشاره به عباس زارع، دیگر عضو شورا، گفت: آقای زارع سعی در به‌کارگیری برادر خود در حوزه پسماند کرج داشتند و من با این موضوع مخالفت کردم چراکه چنین حوزه مهمی باید مدیری متخصص داشته باشد.

نصیری خاطرنشان کرد: جار وجنجال، نتیجه‌ نخواهد داشت و شایسته‌سالاری آن چیزی است که من اعتقاد دارم و در زمانی که لازم بدانم مشورت نیز می‌کنم اما بدانید که با جوسازی به نتیجه‌ای که می‌خواهید نمی‌رسید.

شهردار شهر کرج، ادامه داد: زمانی که احساس کنم برای مردم مفیدم کار می‌کنم لذا اگر بخواهید مرا تحت‌فشار قرار دهید، زیر بار نخواهم رفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.