به گزارش ایرنا، محمد جواد کولیوند روز دوشنبه در همایش علمی گفتمان اعتدال البرز با تاکید بر اینکه باید ببینیم چه چیزهایی در دایره اعتدال فراموش شده و برزمین مانده است، گفت: در بحث زلزله باید از مشارکت های مردمی هرچه بیشتر درجهت خدمات رسانی بهتربهره گرفت.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه مردم تبعیض را نمی پسندند، گفت: اعتدال واژه ای درمقابل تبعیض است و مردم از آن راضی هستند.
رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس همچنین گفت: فعالیت های دولت با مشی اعتدال نباید از چشم مسئولان و مدیران دور بماند و با این مشی در جهت سازندگی هرچه بیشتر گام بردارند.
کولیوند با تاکید بر اینکه امکانات باید در شهرها و روستاها باید عادلانه توزیع شود، گفت: جمعیت شهرنشین 98 درصدی البرز را باید مد نظر قرار داد و مهاجرت روستاییان به شهرها مشکلی اساسی است که باید به آن توجه داشت.
این نماینده مجلس ادامه داد: اعتدال فقط نگاه سیاسی نیست نگاه فرهنگی، اجتماعی و عمیق رفاهی است و باید به این امر توجه داشت که روستاها مراکز تولید هستند نباید تهی از جمعیت شوند.
وی ادامه داد: نخبگان و فرهیختگان باید مشکلات را رصد کنند و به دور از هرنوع افراطی گری و فعالیت های جناحی در جهت خدمت به مردم تلاش کنند.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: این همایش فرصت مناسبی برای رفتن به این سمت است و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی همسو با همه احزاب و گروه های سیاسی برای تامین خدمات رفاهی عموم تلاش خواهند داشت.
8029/1535خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.