فریده بیرانوند بزنی روز چهارشنبه در حاشیه نمایشگاه پژوهش استان البرز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رسانه ها در گسترش فرهنگ و معرفی دستاوردهای پژوهش تاثیر گذارند و باید اصحاب رسانه به طور واقعی نسبت به معرفی به علوم جدید و دستاورده های پژوهشی وارد میدان شوند.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری پژوهش را منبع تعالی و عالی ترین مسیر برای تمام حوزه ها و بخش های اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی معرفی کرده اند ودراین عرصه باید تلاش ها را مضاعف کنیم.
بیرانوند گفت: نگاه علمی باید سرلوحه امور قرار گیرد و برای آن وقت گذاشت زیرا این مقوله زیربنای همه فعالیت های اجتماعی است.
عضو شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: باید بحث فرهنگ پژوهش در بین خانواده ها با نگاهی به دستاوردهای مادی و فیزیکی آن نهادینه شود.
وی بیان کرد: در حوزه اشتغال ، کار آفرینی ، مهارت و دانش باید زمینه پژوهشی فراهم شود و آموزش نیروی انسانی سرلوحه امور قرار گیرد.
این عضو شورا گفت: در مدیریت شهری کرج خواسته ها و نیازهای مردم که باید به آن توجه داشته باشیم تشنه قضیه پژوهش و تحقیق هستند.
وی افزود: در احداث طرح های عمرانی و تقاطع ها و پل هایی که زده می شود تا زمانی که بحث های پژوهشی و فرهنگی نداشته باشند نمی توان وضعیت خوبی برای آنها ترسیم کرد.
وی بیان کرد: تعداد زیادی تقاطع غیر همسطح داریم که برای آن ها هزینه های هنگفتی شده اما بسیاری از شهروندان دور می زنند و از زیر پل تردد می کنند زمانی فرهنگ سازی در کارهای اجتماعی ، اقتصادی و اجتماعی ما جا می افتد که همراه با پژوهش دقیق و منظم صورت بگیرد.
7410/ 6155 خبرنگار: مژگان السادات سجادی**انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.