مهدی مهرور روز چهارشنبه در مانور استانی زلزله که به صورت متمرکز در دبیرستان دخترانه فرزانگان آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج برگزار شد، افزود: امسال طرح آموزشی ایمنی در برابر حوادث به ویژه زلزله با مشارکت آموزش و پرورش در مدارس این استان آغاز شده است.
وی بیان کرد: تا کنون این طرح آموزشی - ایمنی در 150 مدرسه البرز اجرا شده است. وی یادآور شد: برنامه ریزی شده است تا پایان سال همه دانش آموزان البرز زیرپوشش این طرح که نقش موثری در افزایش دانش آنان در بخش ایمنی دارد، قرار گیرند.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به اینکه البرز یکهزار و 200 مدرسه دولتی و 800 مدرسه غیر دولتی دارد، خاطر نشان کرد: جمعیت داتش آموزی البرز از جمعیت بسیاری از استان های کشور بالاتر است، لذا باید از این ویژگی مهم در عرصه گسترش آموزش های ایمنی در البرز بهره گرفت.
مهرور با بیان اینکه مدارس البرز نیاز به مستحکم سازی در برابر حوادث طبیعی از جمله زلزله دارد، افزود: بیش از یک و نیم میلیون نفر از جمعیت البرز را دانش آموزان و اولیای آنان تشکیل می دهند.
وی در ادامه به شعار نوزدهمین مانور زلزله در مدارس اشاره کرد و تصریح کرد: امروز شعار ایمنی و جامعه تاب آور در مدارس البرز برای دانش آموزان در قالب مانور آمادگی تفسیر و عملیاتی شد.
وی اضافه کرد: برای گسترش فعالیت ها ی آموزشی - ایمنی در مدارس استان، تشکیل شورای ایمنی در مدارس البرز در حال پیگیری است. وی تاکید کرد: امسال مانور زلزله متمرکز استانی با کیفیت و آمادگی کامل دانش آموزان برگزار شد.
2819/1535 خبرنگار: مهین مالمیر ** انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.