استاندار البرز با بیان اینکه همه باید با نگاه تولید داخلی حرکت کنند تاکید کرد: نگاه به تولید داخلی از شعار باید به عمل تبدیل شود.

به گزارش ایلنا از کرج،محمدعلی نجفی، در دیدار با بسیجیان استانداری و ادارات استان در سالن شهدای دولت،ضمن گرامیداشت هفته بسیج و سالروز تاسیس بسیج مستضعفان،اظهار داشت: اعتقاد داریم همه کسانی که در مسیر خدمت تلاش می کنند،بسیجی هستند.

استاندار البرز بیان کرد: اخلاص، شهامت، استقامت و پایداری و روحیه ولایتمداری و آمادگی برای مدیریت جهادی بارها از سوی امام راحل ره مطرح شده است.

 نجفی خاطر نشان کرد: امروز نیز مقام معظم رهبری بسیج را نیروی کارآمد کشور برای همه میدان ها می خوانند.

وی با اشاره به حضور بسیج در تمامی عرصه ها بیان کرد: پاکی و پاکدامنی و روحیه انقلابی  از ویژگی های بسیجیان است.

 نجفی با اشاره به حضور فعال بسیج در برهه‌های مختلف گفت: در ایام اربعین و زلزله شاهد حضور پر شور این قشر در میدان بحران بودیم.

وی بیانات مقام معظم رهبری برای ایجاد شرایط بهتر زندگی برای زلزله زدگان افزود: اسکان و بازسازی مناطق زلزله زده بهتر از قبل با تلاش دولتمردان در حال انجام است.

استاندار البرز در ادامه با تاکید بر مدیریت جهادی،نظم و انضباط از مولفه های همین مدیریت جهادی گفت: باید همیشه در تلاش باشیم و وقت و زمان را برای خدمت با کیفیت مصروف داریم. نگاه از شعار به تولید داخلی باید به عمل تبدیل شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.