به گزارش ایرنا، سردارعباسعلی محمدیان روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگاران افزود: 2نفر با در دست داشتن یک وکالت به یکی از بانک های کرج مراجعه و درخواست برداشت مبلغ 150 میلیارد تومان
کنند که با توجه به مبلغ بالای درخواستی به رئیس بانک ارجاع داده می شوند.
وی اضافه کرد: طبق بررسی ها، حساب بانکی متعلق به 2 برادر بود که هنگام افتتاح حساب یکی از شرایط برداشت از حساب مراجعه حضوری صاحبان حساب است لیکن همین پرده از ماجرای کلاهبرداری برداشت.
محمدیان خاطرنشان کرد که رئیس بانک مورد نظر به افرادی که برای برداشت پول به بانک مراجعه کرده بودند مظنون و پس از استعلام از صاحبان حساب و مطلع نبودن آنها از این امر موضوع را به پلیس اعلام می کند.
وی ادامه داد: ماموران کلانتری 17 مهرویلا به بانک مورد نظرمراجعه و پس از دستگیری افراد مظنون برای رسیدگی تخصصی به موضوع ، پرونده پلیس آگاهی ارجاع می یابد.
وی گفت : با توجه به نتیجه استعلامات که حاکی از آن بوده وکالت ارائه شده جعلی و صاحبان حساب نیز آن را مورد تایید خود قرار نداده بودند وبا شواهد موجود متهمان لب به اعتراف گشودند.
وی افزود:متهمان در اعترافات خود اذعان داشتند که افرادی که وکالت به نام آنها بوده است خودشان را از قبل با ما هماهنگ و مدارک هویتی را گرفته و در دفتر خانه وکالت جعلی برای دریافت وجه به نام ما صادر کردند تا پس از دریافت وجه مربوطه از بانک ، مبلغ3 میلیارد تومان به عنوان دستمزد به ما بدهند.
وی گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با مقامات قضایی و با همکاری افراد دستگیر شده ، دیگر متهمان پرونده نیز شناسایی و دستگیر شدند.
2098/ 6155خبرنگار: مریم صوفی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.