حمید علیزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بهمن ماه سال 95 با مشخص شدن اختلاس و کلاهبرداری در این شعبه پست بانک، چهار متهم شامل مسئولان و کارکنان بانک با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده بودند.
وی گفت: متهمان پس از دریافت پول وجه قبوض و یا اقساط وام مشتریان، آن را در سامانه ثبت نکرده و مبالغ دریافتی را در ساخت و سازهای شخصی و دیگر موارد هزینه می کردند.
این مقام قضایی اظهار کرد: این پرونده 517 شاکی دارد و جرائم نیز از سال 93 تا 95 به وقوع پیوسته است که بر اساس اعلام پست بانک رقم اختلاس به حدود 70 میلیارد ریال رسیده است.
علیزاده افزود: متاسفانه به دلیل اینکه از کلاهبرداران اموال و دارایی زیادی پیدا نشده، امکان وصول طلب مردم ممکن نبود لذا خواستار ورود این بانک دولتی به مقوله پرداخت مطالبات مردم شدیم.
وی گفت: بتازگی مدیریت پست بانک متقاعد شده که نسبت به پرداخت مطالبات مردم وارد عمل شود و از روز چهارشنبه گروهی از کارکنان و بازرسان این بانک با همکاری دادستانی سرخس با بررسی حسابها به تدریج نسبت به پرداخت مطالبات مردم اقدام خواهند کرد.
مرکز شهرستان 98 هزار نفری سرخس در فاصله 200 کیلومتری شرق مشهد واقع است. این شهرستان با 2 بخش مرکزی و مرزداران، دارای 6 دهستان است و روستای گنبدلی مرکز دهستان هفت هزار نفری خانگیران است.
خبرنگار: ناصر اسدزاده هروی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
3221/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.