فریده بزنی بیرانوند روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این برنامه ها به منظور شناسایی توانمندی ها ، دانش آموزان بد سرپرست و زنان سرپرست خانوار فرهنگی و حمایت از طرح های تولیدی به اجرا در آمده است.
وی تشکیل بانک اطلاعات دانش آموزان هنرمند و خلاق ، شناسایی فرهنگیان بیمار، تشکیل کمپین زنان استان و شناسایی دانش آموزان کار را از دیگر برنامه های در دست اقدام آموزش و پرورش البرز ذکر کرد.
بزنی بیرانوند، شناسایی دانش آموزانی که پدر و مادر آنها در زندان به سر می برند را یکی دیگر از طرح های اجرایی امور بانوان آموزش و پرورش البرز برشمرد.
مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش البرز از شناسایی مدارس نیمه برخوردار و محروم مناطق برای ارائه امکانات بیشتر به منظور اجرای طرح های ملی به عنوان دیگر برنامه های در حال اجرا در این استان یاد کرد.
بزنی بیرانوند تصریح کرد: یکی از برنامه های مهم امور بانوان آموزش و پرورش البرز را گسترش فعالیت های آموزشی در بخش آسیب های اجتماعی به ویژه برای دانش آموزان در گروه سنی نوجوان است.
وی ادامه داد: زیر ساخت های فرهنگی در استان پرجمعیت و مهاجر پذیر البرز ضعیف است به گونه ای که این زیرساخت ها متناسب با رشد جمعیتی آن رشد و توسعه نیافته است در حالی که فقط جمعیت دانش آموزی آن از جمعیت 17 استان کشور بیشتر است.
وی تاکید کرد: آموزش و پرورش البرز با جمعیت بیش از 462 هزار نفر نیاز به مشارکت مردمی دارد تا بتواند بستر خدمات آموزشی و تربیتی خود را به جامعه هدف گسترش دهد.
2819 / 6155خبرنگار: مهین مالمیر** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.