به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ یوسف خدادادی در شورای استانی پیشگیری از جرایم اردبیل اظهار داشت: امروز برطرف کردن بیکاری، برطرف کردن تبعیض، مبارزه با فساد و جرایم جزو ارکان و مولفه‌های مبارزه با استکبار است و ضرورت دارد تا همه مدیران و مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای متولی با همراهی مردم در مقوله پیشگیری و برخورد با جرایم و آسیب‌ها جدی باشند تا بتوانیم نسبت به سالم سازی جامعه کمک کنیم.

وی بیان کرد: به منظور استفاده از ظرفیت مشارکت مردمی در راستای برطرف شدن معضلات اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرایم و رسیدگی سریع و قاطع به تخلفات و نیز جرایم به طوری که اثر بازدارندگی داشته باشد قوه قضائیه سامانه‌ای تحت عنوان سجام یا سامانه جامع ارتباط عمومی مردمی راه‌اندازی کرده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل افزود: بر این اساس پس از ثبت‌نام در این سامانه، داوطلبان اعم از شخصیت حقیقی و حقوقی در این هدف مهم مشارکت کرده و بی‌واسطه اخبار و گزارش خود را با هدف سالم‌سازی جامعه و عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر ارائه می‌دهد.

خدادادی افزود: به متقاضیان و داوطلبان پس از طی مراحل ثبت‌نام از طریق معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه کد اختصاصی داده خواهد شد تا هر نوع ارتباط از طریق کد تبادل شود تا هویت فرد محفوظ بماند و نیازی به ذکر نام یا مشخصات فرد نخواهد بود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل مبارزه با جرایم اولویت‌دار را از مهمترین رسالت‌ها در استان دانست و تصریح کرد: در راستای کاهش این جرایم باید تمامی مسئولان و متولیان امر اهتمام و تلاش همه‌جانبه‌ای داشته باشند تا شاهد کاهش چنین جرایمی در استان باشیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 783691
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.