به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، فتح‌الله حقیقی در همایش روز دانش‌آموز که صبح شنبه در مصلای امام خمینی شهرستان فردیس برگزار شد، بابیان اینکه امروز به نام پایداری ملت قهرمان ایران مقابل استبداد جهانی نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: در این روز رژیم طاغوت دانش آموزان و دانشجویانی که در دانشگاه تهران تجمع کرده بودند را به گلوله بست، در این یورش بیش از ۵۰ دانش‌آموز شهید و ۱۰۰ نفر زخمی شدند.
معاون سیاسی استاندار البرز در ادامه با اشاره به اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکایی توسط دانشجویان نیز در روز سیزدهم آبان سال ۵۸ انجام شد، تأکید کرد: امام خمینی (ره) از این روز را به نام انقلاب دوم یادکرد.
حقیقی بابیان اینکه دانش آموزان و دانشجویان از ابتدای انقلاب تاکنون مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کردند، افزود: جوانان و نوجوانان سرمایه‌های انقلاب هستند و به‌خوبی در مقابل فرصت‌طلبی‌های دشمنان ایستادگی می‌کنند.
وی بابیان اینکه در همه اتفاقات کشور دست استکباری آمریکا پیداست، خاطرنشان کرد: از وقتی‌که آن‌ها فهمیدند نمی‌توانند مقابل ایران حمله نظامی داشته باشند، با روش‌های نوین و سرمایه‌گذاری‌های فراوان در مقابل ایران ایستادگی می‌کنند.
معاون سیاسی استاندار البرز بابیان اینکه آمریکا بی‌دین‌ترین انسان‌ها را زیر پرچم «لا اله الا الله» آموزش می‌دهد تا به نام اسلام در جهان اسلام میان مسلمانان تفرقه‌اندازی کنند، گفت: خوشبختانه جوانان برومند اسلام عاشقانه و باصلابت گوش‌به‌فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و در مقابل توطئه‌های آنان ایستادگی می‌کنند.
حقیقی بابیان اینکه دشمن از اقتدار و وحدت ملت جمهوری اسلامی هراس دارد، گفت: اکنون دشمنان اسلام مات و مبهوت مانده‌اند که چگونه جوانانی که انقلاب را ندیده‌اند و در زمان جنگ حضور نداشته‌اند، این‌گونه آگاه هستند.
وی بابیان اینکه استکبار بیش ۴۰ سال است که برای جمهوری اسلامی نقشه می‌کشد، خطاب به جوانان گفت: شما جوانان سرمایه‌های انقلاب هستید و بااستعداد و آگاهی خود باید در مقابل استکبار ایستادگی کنید.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 782169
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.