به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ علی خاک‌نژاد در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل متذکر شد: در سال جاری بودجه طرح‌های آب و فاضلاب در پیوست یک قانون بودجه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تصویب ۲۱ میلیارد تومان برای هشت طرح، اضافه کرد: این در حالی است که برای اتمام پروژه‌های در دست ساخت نیازمند ۲۶۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان متذکر شد: کل اعتبار سال جاری این مجموعه ۵۳ میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان است که تاکنون صرفاً ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تخصیص یافته است.

به گفته خاک نژاد با توجه به کمبودهای مالی تخصیص بودجه به مبلغ بیش از ۵۰ میلیارد تومان در سال آینده پیشنهاد شده است و این افزایش بر اساس تعریف پروژه های جدید دنبال می شود.

گازرسانی به ۴۱۰ خانوار روستایی تا پایان سال

در این جلسه مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل نیز به انجام گازرسانی به واحدهای صنعتی با اعتبار ۲۴۰ میلیارد تومان اشاره کرد.

فیروز خدایی متذکر شد: گازرسانی به واحدهایی که از سوخت مایع استفاده می‌کنند، در حال انجام است و علاوه بر این گازرسانی به ۴۱۰ خانوار روستایی نیز در حال اجرا است.

وی با ابراز امیدواری برای اتمام هر دو پروژه تا پایان سال جاری اضافه کرد: برای سال آینده اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 780449
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.