حمید رضا صائبی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا در کرج افزود: هیات ورزش دانش آموزی بستری برای توان افزایی استعدادهای ورزشی است زیرا رشد ، توسعه و شناسایی نخبگان ورزشی و قهرمان پروری را در کشور رقم می زند.
وی ن با اشاره به اینکه دو رویکرد مهم وزارت آموزش و پرورش در حوزه ورزش مدارس را استعداد یابی و ارتقاء ضریب سلامت دانش آموزان تشکیل می دهد، یادآور شد: از سال 94 معاونت تربیت بدنی و سلامت در وزارت آموزش و پرورش دارای ردیف بودجه ای مجاز شده است.
وی ادامه داد: در زمان حاضر شاهد رشد 24 درصدی بودجه در معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارتخانه هستیم که می توان برنامه های مختلف ورزشی در راستای ارتقاء سلامت و آمادگی جسمانی دانش آموزان اجرا کرد.
سرپرست فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور خاطر نشان کرد: امروز فدراسیون ورزش دانش آموزان همسو با سیاست های معاونت ورزش و سلامت تمام تلاش خود را به کار بسته تا زمینه حضور دانش آموزان را در مسابقات ملی و بین المللی فراهم کند.
صائبی با بیان اینکه این فدراسیون به دنبال تامین سلامت و شادابی دانش آموزان است ، اضافه کرد: فدراسیون ورزش دانش‌آموزی براساس سند تحول بنیادین و به منظور تحقق اهداف این سند در بحث سلامت و تندرستی تاسیس شده است.
وی با اشاره به این که یکی از اولویت‌های فدراسیون ورزشی دانش‌آموزی کشور برگزاری جشنواره‌ها، مسابقات و المپیادهای ورزشی است ،یادآور شد: دانش‌آموزان کشورمان ظرفیت‌های مناسبی در مسابقات ورزشی دارند که هدف ما شکوفایی این ظرفیت‌ها است.
صائبی تاکید کرد: اکنون در استان های مختلف کشور مجمع انتخاباتی هیئت‌های ورزشی دانش‌آموزی در حال یرگزاری است و این انتخابات امروز در البرز انجام شد.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر ** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.