به گزارش ایرنا، محمد علی نجفی روز چهارشنبه در دیداری با رئیس سازمان ملی استاندارد ایران افزود: استان البرز با چالش های متعددی به لحاظ افزایش مهاجرت و نرخ بالای رشد جمعیت مواجه است .
وی اضافه کرد: افزایش میزان آلودگی هوا به علت ترافیک و توقف خودروهای سنگین در استان بسیاری از شاخص ها را تحت تاثیر قرار داده و مناطق تفرجگاهی البرز به خصوص کرج را با چالش های متعددی مواجه کرده است.
نجفی در ادامه با بیان اینکه 3 واحد از 9 واحد برتر کشور در حوزه استاندارد در البرز مستقر هستند خاطر نشان کرد: در مجموعه استان اهتمام ویژه ای برای تعامل بهتر و بیشتر با سازمان استاندارد وجود دارد.
وی با اشاره به اهمیت استاندارد در دنیای امروز افزود: با استاندارد، اعتماد سازی برای کشور ما که در مسیر دستیابی به بازارهای جهانی ایجاد می شود.
استاندار البرز گفت: برای رفع موانع تولید از تمام امکانات و ظرفیت های استان بهره برده و بسترهای رونق تولید و اشتغال را فراهم خواهیم کرد و نیاز است تا سازمان استاندارد در این زمینه همراه و یاری گر ما باشد.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران نیز در این دیدار با اشاره به اینکه پروژه های عمرانی بسیاری در کشور داشتیم گفت: البرز تنها استانی است که ساختمان اداره کل استاندارد آن به صورت مستقل ساخته نشده بنابراین انتظار می رود در این بخش مساعدت استانداری را داشته باشیم.
نیره پیروزبخت افزود: صنایع و واحدهای تولیدی البرز در حوزه استاندارد عملکرد قابل توجهی داشته و 3 واحد برتر استاندارد کشور در این استان مستقر هستند.
وی با اشاره به اینکه البرز دارای کمبودهای زیرساختی فراوانی است اضافه کرد: نیاز است نگاه ویژه ای به این استان داشته باشیم چراکه به لحاظ امکانات، اعتبار و زیرساختی از سایر استان ها عقب مانده تر است.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.