محمد نبیونی اظهار داشت: با اطلاع از ماجرای بدهی کارگر شهرداری که منجر به زندانی شدن او شده بود؛ قرار شد شورا به آزاد کردن این کارگر پاکدست کمک کند که مامور رسیدگی به این پرونده در حال اقدامات لازم برای آزادی این کارگر خدوم است.
وی با اشاره به پرداخت بدهی این کارگر شهرداری افزود: یک فرد خیر در اقدامی خداپسندانه مشکل بدهی این کارگر را حل می‌کند. این فرد خیر فردا با پرداخت کل مبلغ بدهی، باعث آزادی این رفتگر از زندان خواهد شد.
نبیونی درباره موضوع اشتغال کارگر شهرداری اظهار داشت: موضوع بازگشت به کار را نیز پیگیری کردیم که بعد از آزادی بتواند به‌زودی مشغول به کار شود.
رئیس شورای‌شهر کرج تاکید کرد: همت شورا بر این است که برای رفع مشکلات معیشتی این عضو شریف شهرداری که خدمات مفید و شایسته‌ای داشته، تلاش کند.
گفتنی است، این رفتگر کرجی‌ که مدتی پیش کیف‌ حاوی طلا و میلیون‌ها تومان پول نقد را پیدا کرده و آنها را بدون هیچ چشمداشتی به صاحبانش برگردانده بود در پی اخراج از محل کار و به‌دلیل مصدومیت شدید ناشی از برق‌گرفتگی، بدون هیچ حمایتی خانه‌نشین شده بود. همچنین این رفتگر پاکدست با شکایت صاحبخانه‌اش و به‌علت ناتوانی در پرداخت اجاره خانه و هزینه‌های درمانش زندانی شده بود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 779288
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.