به گزارش ایرنا،زهرا اینچه درگاهی روزسه شنبه در مجمع انتخاباتی هیات ژیمناسیک البرز افزود:یکی از مشکلات این ورزش این است که برای ورزشکاران شایسته خود جانشینی نداریم و به همین منظور طرح پشتوانه سازی را در دستور کار داریم.
وی از سازماندهی چارت فدراسیون ژیمناستیک خبر داد و اظهار داشت: تغییرات در ساختار فدراسیون و ایجاد تشکیلات به روز نیز در دستور کار قرار گرفته وبه همین منظور حفظ نیروهای کار ٱمد و حذف نیروهایی که عملکرد مثبتی را نداشته اند انجام دادیم.
اینچه درگاهی در ادامه بیان داشت:انتخابات تیم ملی 9شهریورماه امسال با حضور 78شرکت کننده برگزار که یک تیم 11نفره هنری و تیم 18نفره جوانان تشکیل شد ،اردوهای منسجم تیم ملی برای جوانان وبزرگسالان نیز با هدف کسب سهمیه المپیک جوانان که قرار است سال ٲینده برگزار شود و حضور در مسابقات ٲسیایی جاکارتا نیز آغاز شده است.
رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت:برای نخستین بار تیم ژیمناستیک هنری جوانان و بزرگسالان ایران در مسابقات جهانی موفق به کسب مدال طلا شدند .
اینچه درگاهی با بیان اینکه برای نخستین بار دوره مربیگری با حضور 61مربی ژیمناستیک برگزارشد بیان داشت:انتظار ما از هیات ها در سراسر استان های کشور این است که نسبت به تعداد بیمه شدگان بخش ورزشی و اعضایی که کارت عضویت فدراسیون را دارند دقت لازم را داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه بودجه جداگانه ای برای ژیمناستیک در هر استان تصویب شود اظهار داشت:فدراسیون نسبت به مذاکرات برای گرفتن مربی خارجی کمک می کند ولی هزینه های ٱن باید توسط خود هیات ها پرداخت شود.
در ادامه این مراسم کمال تشکر با 18رای به عنوان رییس هیات ژیمناستیک البرز انتخاب شد.
7414/ 6155خبرنگار وحیده عسکری** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.