به گزارش ایرنا، عباس سلطانیان روز سه شنبه در دوره آموزشی کشوری 'راهبردهای توسعه آموزش و پرورش' که در کرج برگزار شد ، افزود : آموزش و پرورش البرز در سال گذشته با توجه به ارتقاء آموزش های مهارتی در حوزه های کمی و کیفی با برنامه ریزی هایی که انجام داد توانست رتبه های برتر کشوری را به خود اختصاص دهد.
وی اظهار کرد: در بخش توسعه متوازن رشته ای و افزایش پوشش تحصیلی هنرجو یان در شاخه کاردانش به مرز 23.53 درصد رسیده ایم که نسبت به سال گدشته 7.30 درصد رشد داشته است.
وی بیان کرد: در بخش کیفیت بخشی نیز با انجام فعالیت هایی در حوزه کاردانش موفق شدیم در سال گذشته در مسابقات علمی کاربردی کشوربا کسب هفت رتبه برتر در بین سایر استانها در جایگاه دوم کشوری قرار بگیریم.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد : در بخش آموزش های برون سپاری شاخه کاردانش نیز با رشد 7.15 درصدی نسبت به سال گذشته عملکرد بسیار خوبی در سطح کشور داشته ایم.
سلطانیان از مشارکت و تعامل با بخش های دولتی و خصوصی ، توجه به توانمندی های صنعتی موجود در استان، انعقاد تفاهم نامه ها می کوشیم با تحت پوشش قرار دادن تمام هنرستان ها زمینه آموزش های لازم هنرجویان را برای ورود به بازار کسب و کار در البرز فراهم کنیم.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر ** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.