به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "عباسعلی محمدیان" اظهار داشت: امروز پلیس در جامعه ما نماد بارز فرهنگ غنی اسلامی است و از این منظر مسئولیت سنگینی را به عهده دارد چراکه باید الگوی سایر کشورهای اسلامی و حتی بقیه پلیس های جهان باشد.
وی گفت: پلیس در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دو خصیصه منحصر به فرد داردکه در هیچ کجای جهان نمونه آن وجود ندارد اول اینکه پلیس ما یک پلیس اسلامی است و دومین خصوصیت، مردمی بودن آن است.
فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه مردم بزرگترین سرمایه اجتماعی در هر حاکمیتی هستند، اظهار داشت: در جامعه اسلامی مسئولان خدمتگزار مردم هستند و امروز پلیس با رویکرد جامعه محورانه به دنبال کسب رضایتمندی عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی خود در عین اقتدار است.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه امروز پلیس از مردم، با مردم و درخدمت مردم است و به هیچ عنوان خود را از جامعه جدا نمی داند، یادآور شد: تمام تلاش سربازان امام زمان(عج) از جمله پلیس خدمتگزار اینست که نعمت امنیتی را که در کشور به واسطه جانفشانی و ایثارگری های شهدا، جانبازان و رزمندگان اسلام به دست ما به امانت سپرده شده به بهترین شکل حفظ و توسعه دهند.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و فرمانده کل قوا تصریح کرد: فرامین مقام معظم رهبری همواره راه گشای پلیس در دستیابی به اهداف کلان خود بوده و باید سرلوحه اقدامات ما باشد.
سردار محمدیان ادامه داد: خوشبختانه امروز پلیس با ایجاد سامانه های ارتباطی قدرتمند و کارا مانند 197 و 110 توانسته ارتباط خوب و ثمربخشی با جامعه برقرار کند و از نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات مردم و سایر دستگاه ها در بهبود روند کاری خود بهره بگیرد و این سامانه ها باید مدام تقویت شوند.
وی با اشاره به بررسی های علمی و کارشناسانه مراکز افکارسنجی ناجا گفت: مردم فعالیت ها و عملکرد پلیس را کاملاً رصد می کنند و این فرصت خوبی است تا با بهره گیری از نقدهای سازنده آنها کاستی ها و معایب خود را برطرف کنیم.
فرمانده انتظامی استان البرز در پایان گفت: امیدواریم که ناجا هرروز شاهد دستاوردها و اقدامات مثبت بیشتری باشد تا انشاالله بتوانیم رضای خداوند متعال، رهبر کبیر انقلاب و مردم فهیم و قدرشناس میهن اسلامیمان را فراهم سازیم.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 778004
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.