نوید طاهری پور روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به دیدار 2 تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز و اکسین البرز از سری مسابقات یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور اظهار داشت: بازیکنان اکسین البرز در این بازی با تعصب مثال زدنی بازی قابل قبول و زیبایی را به نمایش گذاشتند.
وی اضافه کرد: شکست در ضربات پنالتی را پیروزی می دانیم چرا که ما در جریان بازی توانستیم حریف را در خانه خودش به خوبی متوقف کنیم و ضربات پنالتی بیشتر روی بخت و اقبال هستند.
طاهری پور گفت: بازیکنان ما با این بازی تماشایی مقابل تیم لیگ برتری نشان دادند، یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر خواهند بود.
وی با بیان اینکه برنامه ای در جام حذفی نداشته ایم خاطر نشان کرد: باید تمام تمرکز خود را روی لیگ یک بگذاریم و با قدرت به مصاف حریف های خود برویم.
مدیرعامل اکسین البرز با اشاره به بازی این تیم با بادران از سری بازی های تیم لیگ گفت: در این هفته یکی از بازی های خوب و تماشایی را از اکسین مقابل بادران خواهیم دید و اختلاف را با صدر جدول کاهش می دهیم.
دیدار 2 تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز و اکسین البرز از سری مسابقات یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور به ضربات پنالتی کشید و در نهایت گسترش با نتیجه 5 بر 4 تیم مهمان را شکست داد.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.