به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز،"دکترمحمدعلی نجفی" صبح شنبه در ادامه بازدید میدانی اعضای ستاد تسهیل، از شرکت خودروسازی ایران کاوه بازدید بعمل آورد و مشکلات و موانع فرا روی خط تولید این مجموعه صنعتی را با حضور جمعی از مدیران مورد بررسی قرار داد.
شرکت ایران کاوه سایپا واقع در ساوجبلاغ از سال 77فعالیت خود راشروع کرده و تاکنون در زمینه تولید انواع تریلرهای چادری، حمل سواری، کفی، کمپرسی، کانتینر، تیغه تانکر و سه محور فعالیت داشته است.
این شرکت به عنوان یکی از مجموعه های تحت پوشش شرکت سایپا از سال 1377 به منظور توسعه و متمرکز نمودن فعالیتهای تولیدی انواع تریلر و اتاق بار تاسیس شده است.
این مجتمع صنعتی،با بکارگیری نیروهای متبحر و با توان فنی بالا، در حال حاضر در فضایی به مساحت یکصد هزار متر مربع، فرآیند تولید انواع تریلر و اتاق بار را با بهترین کیفیت و در سطح استانداردهای بین المللی انجام می دهد.
از عمده موفقیت های شرکت ایران کاوه سایپا، تبدیل سیستم تعلیق محورهای تریلر به سیستم تعلیق بادی و استفاده از محورهای تک چرخ همگام با تکنولوژی روز اروپا می باشد.
وجود دستگاه های پیشرفته برش لیزری سه بعدی با قابلیت برش انواع فلزات با ضخامت های مختلف، تجهیزات کامل خط رنگ پودری، دستگاه های پرس ضربه ای با تناژهای مختلف تا 800 تن و تجهیزات خمکاری و برش ورق تا ضخامت 16 میلیمتر، امکان تولید قطعات و مجموعه های متنوع و پیچیده را با حداکثر دقت و کیفیت در این شرکت فراهم نموده است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 775595
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.