علی لطیفی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: مشکل اساسی ما این است که متاسفانه برخی از داورها جانبداری می کنند،اشتباهاتی در فوتبال در حال رخ دادن است که برای ثابت کردن آنها نیاز به ارائه مدرک دارم و اگر این خطاها را بگویم باید فوتبال را برای همیشه کنار بگذارم.
وی با اشاره به بازی شب گذشته این تیم با ماشین سازی تبریز گفت: اتفاقات عجیب و غریبی در زمین افتاد که نمی توانم بگویم داوری جهت دار بوده چون اگر حرفی بزنم می گویم محروم هستی، مالک باشگاه با بنده تماس گرفت که اگر ادامه بازی ها به همین شکل است از لیگ کناره گیری کنیم.
لطیفی گفت: موضوع ما فقط در مورد این بازی نیست، از روز اول که بازی ها را شروع کردیم برخی فکرمی کردند که اکسین، تیم دست و پا بسته ای است و مدعی نخواهد بود، اما اکنون که می بینند که این تیم فراتر از لیگ یک بازی می کند ، چوب لای چرخ آن می گذارند.
سرمربی اکسین البرز افزود: از هیچ قشری اسم نمی برم چرا که بار حقوقی دارد، مدرکی هم ندارم، اما در زمین خودمان حداقل 5 پنالتی به نفع ما گرفته نشد، فیلم هایش را داریم، در زمین مان پنالتی صد درصد را نگرفته اند و حتی کارشناسان داوری نیز به این حقیقت اذعان کرده اند.
لطیفی افزود: اما چون تماشاچی نداریم نمی توانیم بگوییم که بیایید و به ما گل بزنید، چون حامی نداریم دلیل نمی شود که به این طریق با ما برخورد شود، من با هیچ شخصی هیچ مشکلی ندارم از همه بیشتر از داوری ها حمایت کردم ، یک بار هم نگفته ام داورهایمان مشکل دارند داورهای ما در کل دنیا سالم ترین هستند اما به قطع یقین با اطمینان کامل نمی توان گفت صد درصد داورهاسالم هستند، همانطور که صد درصد مربی ها و بازیکنان سالم نیستند.
وی ادامه داد: اکثریت داوری های ما سالم هستند اما انتظار ما این است که حالا که افراد باسابقه و کننده کار مانند ساکت، تاج وبهاروند در فدراسیون فوتبال قرار دارند، وارد شوند و آن یک نفر فاسد را شناسایی و مشخص کنند.
لطیفی با بیان اینکه یکی از راهکارها محروم کردن این داورها است گفت: در این میان باید مربی، بازیکن و داورهای سالم نیز معرفی و تشویق شوند، در مملکتی که اطرافش پر از آشوب اما این کشور در امنیت کامل به سر می برد پیدا کردن چنین افراد فاسدی مانند آب خوردن است.
وی ادامه داد: عشق به فوتبال و استعدادهای زیادی در این مملکت وجود دارد که وجود این افراد می تواند فوتبال ما را به حاشیه ببرد، انتظار ما این است که یک بار برای همیشه در این مساله ورود و مشکلات این چنینی برای همیشه برطرف شود.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.