به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی روز پنجشنبه در نشست شورای اقامه فردیس در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان، افزود: هم اکنون 100 طلبه در حوزه علمیه برادران شهرستان داریم که با تکمیل و تاسیس این حوزه در آینده تعداد طلبه ها به 300 طلبه افزایش می یابد که می توانیم پایه اول تا دهم را آموزش دهیم.
ایمانی گفت: نماز از فحشاء و منکر در جامعه جلوگیری می کند و این وظیفه حاکمیت است که بستر اقامه نماز را در جامعه فراهم کند.
امام جمعه شهرستان فردیس گفت: با هماهنگی آموزش و پرورش برای اقامه نماز جماعت 25 طلبه به مدارس شهرستان اعزام می شوند که این تعداد در سال های بعد افزایش می یابد.
مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس نیز گفت: 180 مدرسه دولتی در سطح شهرستان وجود دارد که از این تعداد 160 مدرسه دارای نمازخانه، 125 نمازخانه مستقل، 35 نمازخانه چند منظوره، 9 نمازخانه در داخل حیاط مدرسه نماز اقامه می شود.
فرشته فهمیده افزود: 11 مدرسه که نمازخانه ندارد، دانش آموزان بسیار زیادی دارد و ضروری است که در این مدارس نمازخانه دایر و نماز اقامه شود.
فهمیده افزود: سال گذشته 8 نمایشگاه با موضوع نماز، توزیع 8 موضوع کتاب با محوریت نمازدر سطح مدارس و 24 نشست در این خصوص صورت گرفت.
7413/1535خبرنگار: معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.