به گزارش ایرنا، ابوالفضل اینانلو فرماندار اشتهارد در این نشست، گفت: این موضوع در هیات دولت ازسوی استانداری البرز درحال پیگیری است و اهمیت آن به اندازه ای است که نقش مستقیمی را برای سرمایه گذاری به همراه می آورد.
وی در ادامه به انجام پیگیری های لازم برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی در کارگروه تسهیل و رفع موانع پرداخت و گفت: این مهم نیز با توجه به ظرفیت بالای صنعتی دراشتهارد در اولویت قرار دارد.
فرماندار اشتهارد گفت: تعیین تکلیف زمین های مورد اختلاف مسکن و شهرسازی با شهرداری نیز از دیگر موضوعاتی است که به جد دنبال می شود.
وی خاطرنشان کرد: دراشتهارد 94 درصد روستاها از نعمت گاز بهره مند شدند که مابقی آنها نیز درصدد هستیم با هماهنگی دستگاه های اجرایی مختلف مشکلات انها را رفع کنیم.
اینانلو اضافه کرد: بحث تسریع انتقال پساب در اشتهارد که پیمانکار آن مشخص شده و وزیر نیرو نیز پیگیری های لازم را داشته از دیگر موضوعاتی است که با هماهنگی هرچه بیشتر باید تحقق یابد.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز دراین نشست گفت: با توجه به پتانسیل هایی که در البرز شاهد هستیم باید در بخش خودرو سازی و دارو گام های سازنده ای را برداشت.
عزیز اکبریان افزود: توسعه واحد تولیدی ماموت و صنایع خودروسازی در این استان می تواند نقش مثمر ثمری را در سرمایه گذاری و رونق اقتصادی ایفاء کند.
وی خاطرنشان کرد: اکنون میزان فعالیت تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد از 30 درصد به 50 درصد رسیده که با احیا هرچه بیشتر واحدهای تولیدی این ظرفیت باید به 70 درصد افزایش یابد.
اکبریان ، نقش کارگروه تسهیل و رفع موانع را در حل مشکلات صنایع موثر دانست و از دستگاه های اجرایی خواست تا با هماهنگی بیشتر مسیر رابرای توسعه هرچه بیشتر اقتصادی بگشایند.
8029/1535خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.